Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه ایران؛  دختر نوجوان در تحقیقات گفت: من بیشتر اوقات با دوستانم در اینستاگرام و واتس‌اپ صحبت می‌کردم اما مدتی بود که مادرم مدام غر می‌زد و می‌گفت چرا اینقدر با گوشی تلفن همراهت در حال چت کردن هستی و تمام وقتت را با گوشی تلف می‌کنی. گلایه‌های مادرم تمامی نداشت و من که از رفتارهای مادرم خسته شده بودم، موضوع را برای یکی از دوستانم تعریف کردم و او پیشنهاد داد برای رهایی از این رفتارها و پایان غر زدن‌های مادرم به یک رمال مراجعه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به پیشنهاد دوستم در اینستاگرام به‌دنبال پیدا کردن یک رمال بودیم تا بتواند طلسمی بدهد و زبان مادرم بسته شود. بالاخره پس از چند هفته جست و جو درنهایت موفق شدم مردی را پیدا کنم که به قول خودش می‌توانست طلسمی به من بدهد که زبان مادرم را ببندم و دیگر او به من گیر ندهد و با رفتارهایش اذیتم نکند.

دفن طلا در گورستان

دختر نوجوان گفت: مرد رمال پیشنهاد داد که به یکی از روستاهای اطراف تهران بروم و در کنار قبر شماره ۱۷ گورستانی که اسمش را هم به من گفته بود، طلاهایم را دفن کنم. او حتی از من خواست که از این کار فیلم و عکس تهیه کنم و برایش بفرستم و حدود ۲۴ ساعت بعد، به گورستان برگردم و طلاها را بردارم.

او ادامه داد: با تصور اینکه طلسم مرد رمال کارساز است، خودرویی را دربست کرایه کرده و راهی گورستان موردنظر شدم و همانطور که گفته بود، طلاها را در مکان مورد نظر دفن کردم، اما فردای آن روز وقتی برای برداشتن طلاها رفتم از طلاها خبری نبود. موضوع را با مرد رمال در میان گذاشتم که به من گفت نگران نباش اموات طلاها را با خودشان برده‌اند تا طلسمش کنند. حالا باید مرحله دوم را اجرا کنی. این بار باید ۱۷ قطعه طلا را در کنار قبری دیگر دفن کنی. بعد طلاها را پیش من بیاوری تا ورد و طلسم روی آنها بخوانم. چون بیشتر طلاها را قبلاً دفن کرده بودم، از دوست و فامیل مقداری طلا قرض گرفتم و دوباره در قبرستان دفن کردم. اما روز بعد وقتی برای برداشتن طلاها رفتم، باز هم از آنها خبری نبود. دوباره با مرد رمال تماس گرفتم اما تلفن همراهش خاموش و صفحه اینستاگرامش نیز غیرفعال شده بود. تازه آن موقع متوجه شدم چه کلاهی سرم رفته و ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم.

با شکایت دختر نوجوان، تحقیقات به دستور بازپرس کشیک دادسرای ویژه سرقت برای دستگیری مرد رمال آغاز شد.

منبع: روزنامه ایران لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر کلاهبرداری رمال اخبار حوادث اخبار مرتبط ماجرای کلاهبرداری پلید زن و شوهر به اسم خیریه! ۱۴۰۱/۵/۲۰ این پیام، حساب بانکی تان را خالی می کند + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۴ کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی به بهانه فروش اقساطی خودرو ۱۴۰۱/۵/۶ دستگیری کلاهبرداری که در «دیوار» پرسه می زد ۱۴۰۱/۴/۲۸ کلاهبرداری از مرد نگون بخت در کانال همسریابی ۱۴۰۱/۴/۲۷ شگرد جدید کلاهبرداری با تلگرام و شبکه شاد ۱۴۰۱/۴/۲۷ آخرین ویدیو ها رییسی تلویحاً به موافقت به احیای برجام اشاره کرد؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۹:۱۹ عجیب ترین حرکت تاریخ در رینگ بوکس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۸:۵۲ کتک زدن دو جوان مزاحم توسط پیرمرد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۸:۴۵ فیلم جدید از حمله به سلمان رشدی ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۷ حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۰۶ سیل ادامه دارد ۱۰:۰۰ گل گهر در حوزه مسئولیت های اجتماعی موفق عمل کرده است ۰۹:۵۰ ما هنوز در مهار تورم پیروز نشدیم ۰۹:۴۰ ساعت های هوشمند گلکسی Watch۵ و Watch۵ Pro سامسونگ معرفی شد ۰۹:۳۰ بازگشت مجدد قیمت بیت کوین به کانال ۲۴ هزار دلاری/قیمت اتریوم در یک قدمی ۲ هزار دلار ۰۹:۲۳ پیام قدردانی رییس مجمع «جهادگران استان کرمان» از مدیریت جهادی شرکت مس ۰۹:۱۹ رییسی تلویحاً به موافقت به احیای برجام اشاره کرد؟ + فیلم ۰۹:۰۰ راب مالی: در مذاکرات وین بر سر رفع تحریم‌ ها توافق صورت نگرفته است ۰۸:۵۷ سلمان رشدی قادر به تکلم نیست ۰۸:۵۵ کشف اسناد «فوق محرمانه» از اقامتگاه ترامپ ۰۸:۵۲ عجیب ترین حرکت تاریخ در رینگ بوکس + فیلم ۰۸:۴۹ قیمت طلا برای چهارمین هفته پیاپی افزایش یافت ۰۸:۲۹ نفت در مدار سقوط ۰۷:۳۰ ۷ شب سفر به کوالالامپور چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۳:۲۵ چطور گوشی گمشده خود را پیدا کنیم؟ + روش های پیدا کردن گوشی آیفون، اندروید و ویندوز ۰۲:۴۴ هویت ضارب سلمان رشدی مشخص شد ۰۲:۱۹ همه چیز در مورد هورمون عشق در بدن ۰۲:۱۷ فیلم جدید از حمله به سلمان رشدی ۰۲:۱۴ حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی + فیلم ۰۲:۰۸ با این ترفندها دختران زیبا مجذوب شما می شوند ۰۱:۴۴ تست شخصیت؛ اول بگو چه تصویری دیدی تا راز زندگی مشترکت رو بگم ۰۱:۳۳ فال هفتگی عشق؛ از ۲۲ تا ۲۸ مرداد ۰۱:۲۴ چگونه گیربکس اتوماتیک را عیب یابی کنیم؟ ۰۱:۰۴ فال ابجد روزانه شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ / عشق زندگیتان را خواهید یافت ۰۰:۵۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۰ فال حافظ امروز شنبه ۲۲ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۲۵ کاهش شهرهای قرمز کرونا به ۷۸ شهر ۰۰:۲۲ شکوه جنگل‌ آمازون از منظر فضا ۰۰:۱۳ طارمی، سردار و جهانبخش در پوستر ویژه FIFA ۰۰:۱۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۲ مرداد ۲۳:۵۵ حقایق شگفت انگیز درباره عطسه ۲۳:۴۰ آشنایی با خواص سنگ ها در اسلام؛ از آورندگان برکت تا تضمین کننده سلامتی ۲۳:۳۳ سلمان رشدی زیر تیغ جراحی است ۲۳:۲۰ نقاط ضعف شوهرتان را بشناسید ۲۳:۱۳ فیلتر ماشین ظرفشویی های مختلف را چطور تمیز کنیم؟ ۲۳:۰۴ آیا ترور سلمان رشدی در آستانه‌ احیای توافق هسته‌ای اتفاقی است؟ ۲۳:۰۴ رفع تیرگی پوست گردن با نسخه خانگی ۲۳:۰۰ آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس ۲۲:۵۴ بهترین روش نگهداری از برنج خام + ۱۰ نکته کلیدی ۲۲:۵۲ تاکید بر نقش محصولات ذوب آهن اصفهان در تحول صنعت ساختمان کشور ۲۲:۴۹ چه کسی به سلمان رشدی حمله کرد + اولین عکس ۲۲:۳۲ با همسر عصبی و پرخاشگر چه باید کرد؟ ۲۲:۳۱ آخرین وضعیت سلمان رشدی، مرتد بزرگ + فیلم ۲۲:۰۳ سلمان رشدی کیست؟ ۲۲:۰۱ اینگونه با سوگ از دست دادن همسر کنار بیایید ۲۱:۵۴ اولین فیلم از لحظه حمله به سلمان رشدی ۲۱:۵۳ چگونه یک زن شاغل، مادر و همسر نمونه باشیم؟ ۲۱:۳۷ ترفندهایی برای داشتن خانه همیشه خوشبو ۲۱:۲۱ حمله به سلمان رشدی در آمریکا ۲۱:۲۰ واقعیت‌هایی در مورد ریزش مو/ ۸ باور اشتباه که باید فراموش کنید اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری رمال اخبار حوادث حمله به سلمان رشدی مرد رمال ۲۲ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)