Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار‌های پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های کشور‌های اسلامی امروز (شنبه) در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف فواد فاجاری از مراکش می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان شارشنبکوف از قرقیزستان و یوسوپوف از ازبکستان کشتی خواهد گرتف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۷ کیلوگرم که با حضور ۹ نفر برگزار می‌شود، محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با حسرت جعفراف از آذربایجان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان بارحام از عربستان سعودی و نوباتوف از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۹ شرکت کننده برگزار می‌شود، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سلیمان اف از آذربایجان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان بخیت بدر از قطر و لامجد مافی از تونس می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و در دو گروه ۴ و ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امین طاهری به مصاف شیحازبردی اولکوف از ترکمنستان، مهمت کوجوک عثمان از ترکیه، جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که با حضور ۶ نفر و دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، علی اکبر یوسفی با عثمان ایلدیریم از ترکیه و رومان کیم از قرقیزستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کیلوگرم که با حضور برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد