Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جهانشاهی صبح شنبه در شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: هرچند اعتبار ۶۰۳ میلیارد تومانی محرومیت زدایی استان در سال جاری، در مجموع ۶/۱۶ درصد رشد دارد اما اعتبار بخش بهداشت کاهش چشمگیری یافته که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای اصلاح اعتبار مورد نظر انجام خواهد شد، گفت: در زمینه اعتبارات محروم زدایی که در قالب هشت فصل ابلاغ شده و نیاز است به همه شهرستان‌ها توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشاهی اضافه کرد: تحولات جمعیتی استان از سال ۱۳۳۵ تا افق ۱۴۱۵ مورد بررسی قرار گرفته و در آن همه شاخص‌های جمعیتی به خوبی مشخص شده‌اند که در قالب کتابی منتشر شده که در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی از سال ۱۳۸۵ در فاز پنجره جمعیتی قرار گرفته که باید با برنامه‌ریزی مناسب از فرصت موجود به خوبی برای توسعه استان بهره گرفته شود.

کد خبر 5561887

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی بیرجند اعتبارات محرم 1401 بوشهر عاشورا ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز خبرنگار مراسم عزاداری عکس استانها ماه محرم اربعین حسینی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود