Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین مرادی با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در این شهرستان کاملا عادی و روان است گفت: ۱۴ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت حمل ونقل پارس آباد عمده کالا‌های حمل شده را سیمان، گندم، پنبه، آب معدنی، ام دی اف، نوشابه و انواع محصولات کشاورزی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی گفت: در مدت یاد شده ۲۵ هزار برگ بارنامه نیز در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

او در ۴ ماهه گذشته از جابجایی حدود ۴۶ هزار نفر مسافر در این شهرستان خبرداد و گفت: این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۷ هزار و ۵۶۵ سفر اتفاق افتاده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: این تعداد مسافر توسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری از شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده اند.

مرادی در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها و تسهیل در عبور و مرور استفاده از ۲۴۰ تن آسفالت لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده راهداران ۵ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت اجرا کرده اند.

او با هدف آگاهی و انتقال صحیح اطلاعات به رانندگان به نصب ۴۵۰ عدد علائم ایمنی در راه‌های اصلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در ۴ ماهه گذشته ۳۲ عدد بنر اطلاعاتی و هشداری در جاده‌های شهرستان پارس آباد و اصلاندوز نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد نگهداری ۲ هزار متر طول روشنایی، ۱۲۷ عدد از پایه چراغ‌های چشمک زن، آشکارسازی ۹۴۵ مورد پل‌ها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح، انجام هزار و ۷۰۰ متر مکعب لایروبی پل‌های با دهانه بیش از ده متر و انجام ۳۰۰ متر مکعب عملیات پاکسازی نخاله و زباله از حریم راه را از دیگر اقدامات مهم راهداران در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز عنوان کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی کالا راهداری اردبیل صدور بارنامه کالاهای صادراتی پارس آباد و اصلاندوز شهرستان پارس آباد حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد

ایسنا/اردبیل مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: یکی‌ از بحث های مهمی‌ که در سال جاری انجام شد تاسیس دفتر و نمایندگی اداره کل صمت در شهرستان اصلاندوز برای اولین بار است.

مسعود ایرانی، ۱۷ اردیبهشت با بیان خبر فوق گفت: این موضوع با همراهی مقامات مسئول در شهرستان اصلاندوز انجام شد و فعالیت های رسمی این اداره کل در شهرستان مذکور به صورت یک دفتر مستقل تاسیس و کارهای آن شهرستان را راساً انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این ‌اتفاق مبارکی است که برای گرفتن مجوزهای لازم برای این نمایندگی و دفتر در شهرستان اصلاندوز اقداماتی در وزارت صمت در حال انجام بوده و مراحل آن طی می شود.

ایرانی بیان کرد: با توجه به تطویل مراحلی که مجوز صادر می شود ما فعلاً نمایندگی ایجاد کردیم تا جهت خدمت رسانی و انجام خدمات مربوط به اداره کل صنعت معدن تجارت تلاش مضاعفی انجام شود بدین ترتیب در دسترسی مردم آن خطه به خدمات این اداره کل تسهیل گری صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد