Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام دلفان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران بنا دارد اردوی جهادی برای اعمال جراحی (بیماران بی بضاعت و نیازمند جراحی پیچیده که امکان انجام انها در استان فراهم نیست) برگزار کند، افزود: به شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌ها ابلاغ شده که بیماری یابی لازم برای این اردو را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیماران گرامی می‌توانند مدارک خود را به دفاتر ریاست بیمارستان‌ها، شبکه‌ها، مراکز جامع سلامت و در ستاد دانشگاه به معاونت درمان تا ۲۶ مردادماه ارائه دهند. 

وی ادامه داد: پس از بیماری یابی، پرونده فرد بیمار توسط پزشک آماده می‌شود و جهت اقدامات بعدی به تهران ارسال می‌گردد و در تهران پروند‌ه‌ها بررسی و اسامی آنها برای جراحی اعلام و تجهیزات مرتبط با انها نیز آورده می‌شود. 

دلفان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون اردوهای جهادی متعددی در مناطق محروم و عشایری لرستان برگزار شده و خدمات چشم‌گیری به صورت رایگان به مردم استان ارائه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان رایگان بیماران اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین عمل جراحی برای کاشت پمپ نخاعی بر روی یک بیمار در مرکز جراحی فخر النساء شهرستان خرمشهر انجام شد.
مرادی فوق تخصص کنترل درد گفت: پمپ نخاعی برای بیمارانی که مبتلا به بیماری ام اس یا بر اثر تصادف دچار ضایعه‌های نخاعی شده اند جهت کنترل درد، نصب می‌شود.
وی افزود: این عمل برای نخستین بار در شهرستان خرمشهر انجام شد و پیش از آن بیماران برای انجام کاشت پمپ نخاعی راهی تهران یا استان‌های دیگر میشدند. علت آن نیاز مراکز جراحی به تجهیزات پیشرفته پزشکی بود.
مرکز جراحی فخر النساء ۵ سالی است که تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی سیستانی فعالیت درمانی خود را در خرمشهر آغاز کرد و توانست با تجهیزات به روز و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشورر عمل‌های جراحی گوناگونی را در این مرکز جراحی انجام دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه