Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه‌های مطرح شده برای تقوت خط حمله منچستریونایتد هیچکدام ویژگی‌های یکسانی با یکدیگر ندارند که این نشان دهنده عدم وجود برنامه‌ای مشخص از سوی مدیران این تیم است

با مصدومیت آنتونی مارسیال، وضعیت نامشخص کریستیانو رونالدو و منصرف شدن از ایده جذب مارکو آرناتوویچ، منچستریونایتد همچنان در تلاش برای تقویت خط حمله خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز‌های اخیر اخباری در مورد علاقه شیاطین سرخ به آلوارو موراتا منتشر شدند.

طرفداری | حال به گزارش اتلتیک، منچستریونایتد مذاکراتی برای جذب این مهاجم اتلتیکو مادرید داشته است. انتظار می‌رود که اتلتیکو برای فروش موراتا خواهان مبلغی در حدود 35 میلیون یورو باشد. اتلتیکو همچنین ممکن است با انتقال قرضی موراتا نیز موافقت کند اما این بازیکن دستمزد قابل توجهی را دریافت می‌کند. احتمال جذب بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ و مائورو ایکاردی بسیار کم است.

بیش‌تر بخوانید: آلوارو موراتا و ممفیس دیپای در رادار منچستریونایتد

ممفیس دیپای نیز یکی از دیگر بازیکنانی است که در روز‌های اخیر نام او مطرح شده اما انتظار می‌رود او با قراردادی دو ساله به یوونتوس بپیوندد. مذاکرات یونایتد با سالزبورگ بر سر بنجامین ششکو نیز به جایی نرسید و او به لایپزیش پیوست. آیندهوون نیز خواهان حفظ کودی خاکپو است. همچنین اخباری در مورد علاقه یونایتد به تیمو ورنر که در نهایت او هم به لایپزیش پیوست و همچنین حکیم زیاش منتشر شدند. برخی دیگر نیز می‌گویند که ساشا کالایژیچ مهاجم اشتوتگارت تمایل خود برای پیوستن به یونایتد ابراز کرده است.

بیش‌تر بخوانید: ساشا کالایژیچ قصد دارد به منچستریونایتد بپیوندد

همگی این بازیکنان ویژگی مشترک کمی با یکدگیر دارند که این نشان دهند عدم وجود برنامه‌ای مشخص در منچستریونایتد است. با این حال در درون باشگاه همه بر روی یک موضوع که آن هم حفظ مارکوس رشفورد است، اتفاق نظر دارند. در هر حال یونایتد همچنان به بازیکنان بیش‌تری در خط حمله خود نیاز دارد.

بیش‌تر بخوانید: منچستریونایتد: مارکوس رشفورد فروشی نیست

 

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد