Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:29:30 GMT

مشکلات خبرنگاران با تعامل بین دستگاه‌ها قابل حل است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۳۱۸

مشکلات خبرنگاران با تعامل بین دستگاه‌ها قابل حل است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار، ضمن گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اتفاق خوبی که امسال به مناسبت روز خبرنگار رقم خواهد خورد، برگزاری مراسم مشترک روز خبرنگار با مشارکت استانداری، ارشاد، شهرداری و سپاه و دیگر دستگاه‌ها است که قرار است مراسمی با حضور تمامی اصحاب رسانه و اعضای شورای اداری و شورای تامین استان در 26 مردادماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که گاها برخی دستگاه‌ها و مسوولان ممکن است داشته باشند، اما در بحث خبر و رسانه از آنها خواسته‌ایم این اختلاف سلیقه‌ها را که حتی می‌تواند موجبات رشد را فراهم کند، کنار گذاشته و برای حمایت از اصحاب رسانه پای کار بیایند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های خبرنگاران در بحث حمایت‌های مادی از جمله مشکلات زیرساختی، معیشتی و مسکن است، گفت: این مشکلات در استان با تعامل و هم‌افزایی قابل حل شدن است که می‌طلبد مسوولان برای رفع چالش این قشر زحمتکش پای کار آمده و با تعامل در راستای رفع این مشکلات بکوشند.

سردار کریمی با بیان اینکه رفع مشکلات مربوط به حقوق، بیمه، مسکن، بهداشت و درمان خبرنگاران با تعامل  دستگاه‌ها و حمایت مادی از این قشر قابل حل و فصل است، ادامه داد: باید در این راستا تدابیر ویژه‌ای از سوی حلقه مدیریتی استان اندیشیده شود، تا خبرنگاران بتوانند با خیالی آسوده و بدون اینکه وامدار کسی شوند، به رسالت اصلی خود بپردازند.

سردار کریمی ادامه داد: امروز یکی از نیازهای اصلی خبرنگاران داشتن شناخت کافی و دقیق از مسائل روز و اتفاقات جامعه است تا بتواند در شرایطی که دشمنان هجمه‌های سنگینی به کشور وارد می‌کند، آگاهی لازم را به جامعه تزریق کرده و در مسیر آگاهی‌بخشی به درستی بدرخشند و به جهاد تبیین بپردازند.

وی گفت: دشمنان به دنبال این هستند تمام نقاط قوت جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده ، در این مسیر حمله به افراد موثر جامعه را در دستور کار قرار داده و از هیچ فرد تاثیرگذاری غافل نخواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: خبرنگاران باید به روز و از پشت پرده اخبار آگاه باشد و با حفظ امانت داری در مسیر رفع مشکلات دولت و نظام را یاری دهد.

وی تصریح کرد: برخی افراد با انتظاراتی که دارند وارد عرصه تجلیل از خبرنگاران می‌شوند که دیدگاه غلط است، خبرنگار باید بدون اینکه وامدار کسی باشد، به رسالت خود بپردازند.

کریمی گفت: پیشرفت جامعه به سمت قله‌هایی که امام راحل برای جامعه ترسیم کرده، نیازمند آگاهی بخشی درست است که با حمایت مادی و معنوی از خبرنگاران امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: مشکلات بیمه خبرنگاران مسکن خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند

رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت رفع ناترازی‌ها و مشکلات کشور از جمله تنش‌های‌ آبی، ناترازی برق، مشکلات اشتغال و مسکن، تورم، کسری بودجه و بهبود وضعیت اقتصادی زندگی مردم را در محور برنامه‌های خود قرار دادیم، گفت: امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 747977

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند