Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی با اشاره به آغاز هفته دولت از دوم شهریور و تلاش برای تبیین دستاوردهای نظام، گفت: تولیدات چندرسانه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد که موجب افزایش مخاطب و اعتمادسازی بیشتر می‌شود.

محمود مقامی، امروز یکشنبه ۲۳ مرداد در گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور براساس پروژه‌های مصوب، برنامه گزارش محوری برای مردم آغاز شد و مستندسازی و تهیه گزارش اقدامات دولت انجام شده یا در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با ابراز خرسندی از اینکه اولین بار شاهد انسجام تولید محتوا در حوزه روابط عمومی دستگاه اجرایی پس از سفر اول ریاست جمهوری به استان هستیم، بیان کرد: اقدامات و دستاوردهای نظام باید لحظه به لحظه برای مردم بیان شود.

مقامی با بیان اینکه امروز در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و عده‌ای به دنبال زیر سوال بردن دستاوردهای نظام هستند پس باید ظرفیت‌های رسانه‌ای در نشر و تبیین دستاوردهای نظام و دولت تجمیع شود، تصریح کرد: در حال حاضر با کاهش اعتماد مردم به محتوای اخبار روبه‌رو هستیم لذا تولید محتوای مناسب و شفاف سبب اعتماد مضاعف مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه زنجیره شبکه اطلاع‌رسانی در استان در حال شکل‌گیری است که امیدواریم در نشر محتوای جذاب موثر واقع شود، اظهار کرد: یکی از گلایه‌های جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران در اختیار نگذاشتن آمار و اطلاعات لازم از سوی برخی مدیران و روابط عمومی‌ها است که قابل توجه است.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی با تاکید بر اینکه هرچه در تریبون‌های مختلف دستاوردهای دولت منتشر شود امیدآفرینی بیشتری را شاهد خواهیم بود، یادآور شد: در هفته دولت امسال کمیته اطلاع‌رسانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان واگذار شد که همراهی خوبی را شاهد هستیم و روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی مهمترین دستاورد شاخص دستگاه خود را به عنوان یک کلیپ برای استفاده هرچه بهتر از محتوا به روابط عمومی استانداری ارسال کنند.

مقامی با بیان اینکه کمیته تولید محتوا را فعال کردیم که دستگاه‌های اجرایی نیز باید آن را مورد توجه قرار دهند تا تولید محتوا از زبان مردم و جریانات مردمی باشد، خاطرنشان کرد: هفته دولت امسال فصل ویژه‌ای در جشنواره شهید رجایی برای مدیران روابط عمومی‌ها دیده شده که کار در حوزه رسانه بیشتر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته دولت جشنواره شهید رجایی استاندار خراسان جنوبی روابط عمومي تولید محتوا نظام اسلامی کمیته اطلاع رسانی دستاوردهای نظام خراسان جنوبی روابط عمومی تولید محتوا هفته دولت رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم

طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت 8 ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی مجاهدین بر حکومت کمونیستی در افغانستان نوشت «سی و دومین سال پیش در چنین روزی، پس از 14 سال مبارزه پدیده شوم کمونیسم و در کنار آن شوروی در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره کمونیستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد».

این بیانیه افزود: «هشتم ثور 1371 هـ ش روز کامیابی و آزادی مردم افغانستان است که قربانی‌های ملت مجاهد نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیسم نجات یافتند». 

طالبان همچنین در این بیانیه کودتای کمونیستی 7 ثور در سال 1357 را نیز روز سیاه افغانستان نامید و تأکید کرد: «کشور ما پس از 20 سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار گردید، بنابراین طالبان با تمام توان تلاش می‌کند تا ثمره قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نگردد و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه کامل نافذ می‌کند».

کودتای هفتم اردیبهشت توسط حزب دموکراتیک خلق افغانستان منجر به روی کار آمدن حکومت کمونیستی در این کشور شد. حکومت کمونیستی که برای تحمیل عقاید الحادی و مارکسیستی بر مردم افغانستان تلاش می‌کرد، اما با واکنش جدی مردم روبه‌رو شد و رفته‌رفته قیام‌های مردمی در این کشور شکل گرفت.

وقتی نظام «داوود خان» براثر کودتای کمونیستی سقوط کرد و چپی‌ها به قدرت رسیدند، با شکل‌گیری آهسته‌آهسته مقاومت در برابر آن‌ها، سربازان روس برای حمایت از نظام دست‌نشانده‌شان وارد افغانستان شدند.

در نهایت مردم متدین افغانستان پس از 14 سال جنگ و مقاومت، حکومت کمونیستی و ابرقدرت تا دندان مسلح را شکست دادند و هشتم ثور سال 1371 نیروهای مجاهدین آخرین سنگر حکومت کمونیستی در کابل را تصرف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل