Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@00:54:31 GMT

ویزای استارت آپ کانادا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۰۲۵

آیا تابه حال به گسترش کسب‌وکار خود در کشورهای دیگر و مهاجرت به کانادا فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید با دریافت ویزای استارت آپ کانادا به‌راحتی امکان سرمایه‌گذاری در یکی از امن‌ترین اقتصادهای دنیا فراهم می‌شود؟

امروزه یکی از اصلی‌ترین اهداف بسیاری از افراد، پیشرفت شغلی و کسب درآمد بیشتر است. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، باید بدانید مهاجرت به کشورهایی همچون کانادا و سرمایه‌گذاری در آن یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به این هدف به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها راه برای پیشرفت در زمینه شغلی این است که ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که اخذ این ویزا شرایط، مدارک و مراحل به‌خصوصی دارد. چنان که اگر در این زمینه اطلاعات کافی را نداشته باشید، همه آرزوهای شما نقش بر آب خواهد شد.

بنابراین اولین گام برای سرمایه‌گذاری و پیشرفت در کشور کانادا دریافت اطلاعات لازم در رابطه با چگونگی دریافت این ویزا است.

برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید چه شرایطی داشته باشیم؟

امروزه کشور کانادا یکی از ایمن‌ترین اقتصادهای دنیا برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود که شرایط بسیار خوبی را برای گسترش شرکت یا کسب‌وکار افراد خارجی فراهم کرده است. به طوری که افراد می‌توانند با دریافت ویزای استارت آپ بیش‌ترین درآمد را در کانادا کسب کنند.

البته این کشور شرایط خاصی را برای اخذ این ویزا وضع کرده است که اگر واجد آن‌ها نیستید، بهتر است هیچ اقدامی در این زمینه انجام ندهید. زیرا تنها وقت خود را هدر می‌دهید. در این رابطه باید بدانید مهم‌ترین شرایط برای دریافت این ویزا عبارت هستند از:

ارائه بهترین ایده کسب و کار و کارآفرینی در کانادا

اولین شرط برای دریافت این ویزا این است که شما ایده یا شغلی داشته باشید که موجب کارآفرینی و رشد اقتصادی کانادا شود. اگر شما صاحب یک شرکت یا برند هستید، حداقل باید 10 درصد از حق رای مربوط به کل سهام آن متعلق به شما باشد.

دریافت نامه پشتیبانی از سازمان های تعیین شده

دومین شرط اخذ ویزای استارت آپ کانادا این است که از سازمان‌های مورد تایید این کشور نامه پشتیبانی و حمایتی دریافت کنید. برای دریافت این نامه ابتدا باید ایده کسب‌وکار خود را به مراکز تعیین شده بفرستید. توجه داشته باشید که مراحل و چگونگی ارائه این ایده در مراکز مختلف، متفاوت است.

سپس سازمان مربوطه ایده شما را بررسی می‌کند و در صورتی که برای حمایت مالی ارزشمند باشد، ایده شما تایید خواهد شد. در این صورت نامه حمایتی و پشتیبانی را دریافت می‌کنید.

مهارت کافی در زبان انگلیسی یا فرانسوی

از دیگر شرایط مهم می‌توان به اثبات مهارت کافی همچون صحبت کردن، نوشتن، خواندن و شنیدن در زبان انگلیسی یا فرانسه اشاره کرد. شما باید در یکی از آزمون‌های زبان معتبر شرکت و حداقل نمره از سطح معیار این کشور برای تایید درخواست ویزای استارت آپ را دریافت کنید.

اثبات تمکن مالی کافی

اگر می‌خواهید ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنید، علاوه بر شرایط ذکر شده باید تمکن مالی کافی را نیز داشته باشید. میزان این تمکن مالی برای سرمایه‌گذاری در کانادا و تامین مخارج خود و اعضای خانواده به تعداد اعضای خانواده بستگی دارد. به طوری که اگر خانواده شما یک نفره باشد، باید حدود 13960 دلار کشور کانادا وجه نقد داشته باشید.

اثبات وجود نقدی و تمکن مالی خانواده‌هایی با تعداد اعضای بیشتر نیز بر اساس دلار کانادا به شکل زیر است:

خانواده دونفره: 16135 خانواده سه‌نفره: 19836 خانواده چهارنفره: 24083 خانواده پنج‌نفره: 27315 خانواده شش‌نفره: 30806

برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید چه مراحلی را طی کنیم؟

حال در صورتی که واجد شرایط اخذ این ویزا از کشور کانادا هستید، باید قدم در راه ثبت درخواست ویزای مورد نظر بگذارید. دریافت ویزای کاری یا استارت آپ این کشور مراحل به‌خصوصی دارد که عبارت هستند از:

ابتدا فرم درخواست عمومی این کشور را در سایت مربوطه تکمیل کنید؛ پیش از تایید و ارسال این فرم حتما بررسی کنید که همه بخش‌های آن را به صورت صحیح و کامل پر کرده باشید؛ سپس فرم را ارسال و یک پرینت از آن تهیه کنید؛ از درج صفحه بارکد اطمینان حاصل کنید؛ در این مرحله باید تمام روی تمام فرم‌ها تاریخ بزنید و آن‌ها را امضا کنید؛ چک لیست مربوط به اسناد و مدارک مورد نیاز را پر کنید؛ سپس باید مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا را تهیه کنید و در یک پاکت با درب بسته شده قرار دهید؛ پرینت، امضا و ارائه چک لیست اسناد و مدارک به‌عنوان صفحه جلد درخواست مراحل بعدی اخذ این ویزا هستند. در نهایت نیز باید هزینه‌های لازم را پرداخت و کپی رسید آن را به درخواست ویزای خود پیوست کنید. هزینه اخذ ویزای استارت آپ کشور کانادا

نکته مهم درباره هزینه دریافت این ویزا این است که در طول سال‌ها و تحت شرایط گوناگون تغییر می‌کند. همچنین این هزینه شامل موارد بسیاری است که از جمله آن‌ها باید به هزینه‌ شخص ثالث مانند گواهی پلیس، معاینات پزشکی و آزمون مهارت در زبان اشاره کرد.

علاوه بر این باید هزینه اقامت به صورت دائم و هزینه بیومتریک را نیز پرداخت کنید. هزینه بیومتریک برای متقاضیان فردی یا خانوادگی وغیره متفاوت است. همچنین اگر برای ثبت درخواست خود از وکیل یا مرکزی کمک بگیرید، هزینه آن را نیز باید به هزینه‌های درخواست ویزای خود اضافه کنید.

دریافت ویزای استارت آپ کانادا در کم ترین زمان

از آنجاکه امروزه یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد دریافت ویزای استارت آپ کانادا و گسترش شغل و ایده خود در این کشور است، هر آنچه باید در این رابطه بدانید برای شما شرح داده شد. به طوری که با شرایط لازم برای اخذ این ویزا از جمله ارائه ایده شغلی مناسب، داشتن شغل واجد شرایط، داشتن تمکن مالی کافی، مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه و ارائه نامه پشتیبانی آشنا شدید.

همچنین دانستید که برای دریافت ویزای استارت آپ کشور کانادا باید چه مراحلی را طی کنید و هزینه‌های آن چقدر است. در نهایت اگر سوالی در این رابطه دارید یا نیازمند کمک برای ثبت درخواست این ویزا در زمان کم و بدون دردسر هستید، می‌توانید با مشاوران متخصص در موسسه مهاجرتی صبا ارتباط برقرار کنید.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دلار رشد اقتصادی سهام کانادا کسب و کار دریافت این ویزا درخواست ویزای سرمایه گذاری داشته باشید کشور کانادا دریافت کنید تمکن مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد

وزارت دفاع ملی اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور ۲.۱ میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع کانادا در این رابطه اعلام کرد: وزیر دفاع امروز اعلام کرد که کانادا ۲.۱ میلیون دلار را به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص خواهد داد. این اولین بار است که کانادا به طور مستقیم در تولید پهپادهای نظامی اوکراین مشارکن می‌کند. این کمک مالی در همکاری با انگلیس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد