Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، خشکسالی‌های اخیر را سبب بروز مشکلات در محصولات کشاورزی دانست و گفت: مسئولان جهاد کشاورزی آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان بوشهر توسعه دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه وزارتخانه جهاد کشاورزی در میان دیگر وزارتخانه‌ها بسیار مهم و کلیدی است اظهار داشت: این وزارتخانه با سفره مردم ارتباط مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتباط با تامین غذای سالم مردم را از ویژگی جهاد کشاورزی دانست و تصریح کرد: با توجه به دشمنانی که ایران اسلامی دارد اگر قیمت یک محصول دچار نوسان شود، بیگانگان از این مسئله به‌عنوان سوژه سوء‌استفاده می‌کنند تا بین مردم و مسئولان تقابل ایجاد کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزی آرامش ندارند زیرا افراد خدمت کننده در این مجموعه باید از زندگی خود سلب آسایش کنند تا مردم در امنیت باشند.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه یکی دیگر از وظایف جهاد کشاورزی تنوع محصول است، بیان کرد: خشکسالی در استان بوشهر همواره نسبت به سال قبل بیشتر بوده است و کشت عمده گندم نیز به طور دیم انجام می‌شود که باید شیوه آبیاری به سمت نوین حرکت کند و اصلاح الگوی کشت مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: محصولی که در مزرعه تولید می‌شود، با چند واسطه به دست مصرف کننده می‌رسد که همین امر سبب می‌شود قیمت آن نسبت به قیمت اولیه برای مردم بسیار گران تمام شود و سبب نارضایتی شود بنابراین از مسئولان جهاد کشاورزی انتظار می‌رود راهکاری برای حذف دلالان و ارائه محصولات کشاورزی به‌صورت مستقیم به مردم بیندیشند.

خسارت سنگین بارش‌های اخیر به نخلستان‌های دشتی و تنگستان/ 100 درصد محصول نخلستان‌ها ‌خسارت دید‌طرح مهارت‌آموزی نخلستان در استان بوشهر اجرا می‌شود232 میلیارد تومان برای اجرا طرح نوین آبیاری در نخلستان‌های استان بوشهر تصویب شد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نظارت یک اصل مهم است که باید به‌طور منظم، مستمر و پیوسته باشد.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایران با اتکا بر توان خود وابسته هیچ کشوری نمی‌شود، گفت: ارتباطات‌های دولت سیزدهم با کشورهای مختلف جهان رو به افزایش است که همین موضوع سبب شکل‌گیری روزنه‌های امید شده و امیدواریم با یاری خداوند از این مراحل سخت عبور کنیم و شاهد گشایش‌هایی باشیم.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد کشاورزی حسینی بوشهری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بررسی میزان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و بررسی نحوه اجرای احکام دادگاه موضوع قلع و قمع بنا و اعاده وضعیت اراضی کشاورزی به حالت سابق در دستور کار این بازدید قرار داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی مهریز گفت: جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

محسنی الحسینی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست سازمان جهاد کشاورزی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سعی خواهیم کرد هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم.

وی افزود: از همشهریان محترم نیز خواهشمندیم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز