Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:29:23 GMT

شانس آزادکاران ایران برای کسب یک مدال طلا و سه برنز

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۱۷۵۶

شانس آزادکاران ایران برای کسب یک مدال طلا و سه برنز

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان شب گذشته در شهر صوفیه بلغارستان شد که در پایان سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، امیرعلی آذرپیرا در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم حضور دارد و احمد محمدنژاد جوان و حسین محمدآقایی به گروه بازنده‌ها رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سیمون پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب جوری وولک از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. محمدنژاد جوان در این گروه به مصاف عزیزبک نایموف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل لوکا گوینجیلیا از گرجستان قرار بگیرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۳ موحامد بکتمیروف از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب روبرت کورنلا از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان حذف شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین محمد آقایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ بگیجان کولداشیف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۴ مارسل ناگی از مجارستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۷ مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و با توجه حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی، نماینده کشورمان به گروه بازنده‌ها رفت. محمدآقایی در این گروه مقابل برنده کشتی گیران بلژیک و قرقیزستان قرار می‌گیرد و در صورت گذر این کشتی گیران راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا به مصاف هایک پاپیکیان از ارمنستان برود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ از سد برایدیو تامپسون از آمریکا گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر اویج بکایر از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۶ از سد اوتاری آدیشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. یاری برای کسب مدال طلا به مصاف موشق مکرتچیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر تویوکی هامادا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب ریفات گیداک از ترکیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف برنده کشتی میان مچدلیدزه از اوکراین و خاچاتریان از ارمنستان می‌رود.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

کد خبر 5564276

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد جوانان مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بازیهای کشورهای اسلامی وزنه برداری چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی یورگن لوکادیا مهدی قائدی کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران مرحله یک چهارم نهایی دیدار رده بندی دور بعد دور نخست بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟