Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نیمه‌نهایی 5 وزن نخست مسابقات کشتی جوانان جهان در بلغارستان در حالی پیگیری شد که کاروان کشورمان تنها یک فینالیست دارد اما آمریکا در انتظار 3 طلا خواهد بود. 

اتحادیه جهانی کشتی با این خبر به تاثیر مربی آمریکا اشاره کرد و نوشت: شاید این اثر جیمز گرین باشد. آمریکا که دو هفته پیش در مسابقات جهانی زیر 17 سال خوب ظاهر شد، با مربیگری گرین به روند رویایی خود ادامه داد و روز دوشنبه به عنوان بهترین تیم در روز اول مسابقات جهانی زیر 20 سال معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان کشورمان در 5 وزن نخست با احمد محمدنژاد جوان در 57 کیلو، محمدرضا شاکری در 65 کیلو، حسین محمدآقایی در 70 کیلو، سبحان یاری در 79 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو، در این مسابقات شرکت کرد که سبحان یاری تنها فینالیست کشورمان است که برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ارمنستان خواهد رفت.

آمریکا با حضور 4 کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، موفق شد 3 ورزشکار را راهی فینال کند. آذربایجان با 2 فینالیست بهترین تیم بعدی بود. قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان و ترکیه 5 کشور دیگر بودند که هر کدام یک کشتی‌گیر در فینال داشتند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی جوانان جهان سبحان یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید