Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حواشی به‌وجود آمده برای یکی از آثار این موزه در نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوآل آرت»، عصر دوشنبه ـ 24 مرداد ماه ـ از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پس از حواشی به وجود آمده در خصوص ورود حشره به یک قاب عکس از مجموعه برند و هیلابکر در بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران گفت: «آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، ثروت ملی و نگهداری شایسته آن از مهمترین دغدغه‌های ما و خانواده هنر ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سالاری اضافه کرد: «در بازدیدی که امروز پس از بررسی‌های کارشناسان مرتبط، از این اثر و سایر آثار موجود در نمایشگاه داشتم، خوشبختانه این اثر هیچگونه آسیبی ندیده و حشره مزبور ضمن پاک‌سازی اصولی توسط متخصصان، در هیچ یک از آثار نمایشگاه دیده نشده است.»

معاون امور هنری وزیر فرهنگ درادامه ضمن اشاره به اهمیت بالای گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران اظهار کرد: «حساسیت جامعه هنری نسبت به گنجینه ارزشمند موزه بزرگترین سرمایه برای میراث داری از این ثروت ملی است و ما در معاونت امور هنری تمام تلاشمان را برای حفظ، نگهداری و رفع برخی مشکلات باقی مانده از مرمت موزه انجام خواهیم داد.»

در این زمینه بخوانید:

هجوم حشرات به موزه هنرهای معاصر/مدیر موزه: نگران نباشید

در این بازدید عبدالرضا سهرابی، مدیرکل هنرهای تجسمی و عبادرضا اسلامی، رییس موزه هنرهای معاصر تهران گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص مشکل پیش آمده و رفع آن توسط کارشناسان متخصص در این حوزه و بررسی سلامت سایر آثار موزه هنرهای معاصر تهران ارائه کردند.

حواشی پیش آمده درباره موزه هنرهای معاصر تهران این بار به حشراتی بازمی‌گردد که بر روی یکی از آثار به نمایش درآمده در این موزه، حضور داشتند. به گفته‌ی مدیر موزه هنرهای معاصر تهران این مشکل حل شده اما همچنان اطلاع‌رسانی به جامعه هنری الزام دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه هنرهای معاصر تهران هجوم حشرات به موزه هنرهای معاصر موزه هنرهای معاصر تهران امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه

محمدامین سالاری پور روز شنبه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۶ پایتخت، اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ پروژه احداثی داشتیم که باعث جلب رضایت حداکثری شهروندان منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه شهربانو در ابعاد چهار هزار ۸۰۰ مترمربع زیرساخت به سرانه فرهنگی و اجتماعی منطقه اضافه می‌کند که مختص به بانوان خواهد بود.

وی افزود: چندین مجموعه ورزشی از جمله زورخانه و سالن کشتی در این منطقه در دست طراحی و احداث است تا شهروندان به سهولت از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سالاری پور با اشاره به انعقاد قرارداد تقاطع غیر همسطح در پل بعثت به طول دو کیلومتر و ۵۰۰ متر به سمت شرق به غرب و بلعکس، گفت: این تقاطع غیر همسطح می‌تواند از حجم ترافیک کم کرده تا شهروندان مسیر راحت تری را طی کنند.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ زیر سطحی در محله جوادیه تاکید کرد: در حال ساخت یک پارکینگ زیر سطحی هستیم که دو طبقه منفی داشته و در بالای آن یک مجموعه ورزشی قرار دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ پروژه توسعه محلی داشتیم که تمام آنها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت و در سال جاری نیز ۱۲۴ پروژه شهری و توسعه محلی خواهیم داشت که تعدادی شروع شده و تعدادی در مرحله انعقاد قرارداد است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان