Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخباری که پیرامون اتلتیکو مادرید و ستاره پرتغالی منچستریونایتد منتشر شده اند کذب هستند. 

کریستیانو رونالدو هرگز خودش را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد نداده است.

طرفداری | خواسته کریستیانو رونالدو مبنی بر جدایی از منچستریونایتد در تابستان جاری بر کسی پوشیده نیست. ستاره پرتغالی مثل تیمش منچستریونایتد شرایط خوبی را تجربه نمی کند و برخی گزارشات از اختلافات او با هم تیمی هایش خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده که کریستیانو رونالدو اغلب در سلف تنهایی غذا می خورد و برخی بازیکنان هم معتقدند جدایی وی به سود باشگاه خواهد بود. با این حال اگر مسیر رونالدو و منچستریونایتد از هم جدا شود، مقصد وی اتلتیکو مادرید نخواهد بود.

ادو آگیره، خبرنگار ال چیرینگیتو و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو تمام شایعات پیرامون انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو مادرید را رد کرده است:

اخباری که در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو مادرید می شنوید واقعیت ندارند. خبر "رونالدو خودش را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده است" دروغ محض است. 

اخبار داغ 

رونمایی از لیست هزینه‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران / فیلم استقلال به رکورد پرسپولیس در لیگ نرسید؛ رکورد مجموع دست استقلال است دست دادن آنتونیو کونته و توماس توخل به روایت کاریکاتور عمر مومنی کلوپ: اقدامات بارسلونا را درک نمی کنم؛ وقتی شما پول ندارید، قاعدتاً نمی توانید هزینه کنید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7

کریستیانو رونالدو با انتشار ویدیویی، تمریناتش را در باشگاه بدنسازی النصر عربستان به نمایش گذاشت.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها