Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز ممبینی قائم مقام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره نحوه تأمین اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهور به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قائم مقام رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که ردیف‌های اعتباری برای سفرهای استانی از پیش در نظر گرفته شده و چنانچه این ردیف‌های اعتباری پاسخگوی اعتبارات تخصیص یافته در سفرهای استانی نباشد بودجه مورد نیاز این بخش از محل جابه‌جایی از اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌های مختلف تأمین می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همچنین ممبینی توضیحاتی را در رابطه با بودجه عمرانی پرداخت شده ارائه کرد و افزود تاکنون 21 هزار میلیارد تومان از اعتبارات پروژه‌های عمرانی پرداخت شده و مابقی اعتبارات این بخش نیز در حال پرداخت است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس سفرهای استانی کمیسیون برنامه برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان