Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:20:10 GMT

کرونا جان جوان ۳۴ ساله هرمزگانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۱۳۳۵

کرونا جان جوان ۳۴ ساله هرمزگانی را گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: فرد متوفی یک مرد ۳۴ ساله از شهرستان میناب بود که متاسفانه با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت پیشرفت بیماری جان خود را از دست داد.

وی افزود: با ثبت این مورد فوتی، شمار فوتی های کووید ۱۹ در هرمزگان به ۲ هزار و ۶۴۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و تکمیل واکسیناسیون، گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان در قرنطینه خانگی هستند و تا زمانی که شاهد چرخش ویروس کرونا در استان هستیم، باید خطر ابتلا به این ویروس مرگبار را جدی بگیریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته با بستری شدن پنج نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، شمار بستری‌های این بیماری در استان به ۴۲ نفر رسید که ۱۳ نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه کووید ۱۹ تحت نظر هستند.

وی با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون کرونا ، بیان داشت: با توجه به موج هفتم شیوع کرونا در کشور و خطر افزایش ابتلا، بستری و مرگ و میر، به شهروندان توصیه می‌شود در اسرع وقت برای دریافت نوبت واکسن یادآور خود اقدام کنند.

این مقام مسوول ابراز داشت: تمامی افراد ۱۸ سال به بالا که حداقل ۶ ماه از نوبت دوم یا سوم واکسن کرونای آنها گذشته است، می توانند از واکسن‌های موجود به عنوان نوبت سوم یا چهارم استفاده کنند و ممنوعیتی در این زمینه وجود ندارد چرا که سطح ایمنی بدن کاهش می‌یابد.

 نوروزیان تصریح کرد: انواع واکسن‌های کرونا در هرمزگان موجود بوده و فرقی نمی‌کند که افراد چه نوع واکسنی را دریافت کنند، همه آنها دارای ایمنی زایی بوده و در برابر کرونا مقاوم عمل می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: تزریق واکسن در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان مهم ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا محسوب می‌شود که باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان محدودیت های کرونا ویروس کرونا هرمزگان محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی