Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:27:17 GMT

بزرگترین سنگر دفاع از کشور در دست خبرنگاران است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۸۰۹۰

بزرگترین سنگر دفاع از کشور در دست خبرنگاران است

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک شاهکویی بعدازظهر سه شنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه گلستان، اظهار کرد: وقتی امام حسین (ع) از مکه به مدینه حرکت کردند پیکی در مسیر راه خبر شهادت جناب مسلم را به او داد، کسانی که عهد خود را با امام شکستند و عامل شهادت پیک امام شدند، اهل قرآن بودند، پیامبر را درک کرده و با این حال امام (ع) را تنها می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: جمهوری اسلامی ما هم بر حق است همانطور که امام حسین (ع) برحق بود و اگر مردم ما پای این انقلاب ایستادند به دلیل همین حق بودن انقلاب است و دلیل دیگری ندارد.

ملک شاهکویی تصریح کرد: ملت قهرمان، فداکار و رشید ایران به کوری چشم دشمنان پای انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: وقتی امام خمینی (ره) در سال ۶۸ به ملکوت پیوست، دشمنان گمان می کردند، انقلاب ما شکست خواهد خورد اما برخلاف تصور بدخواهان انقلاب هر روز قدرتمند شد.

فرمانده سپاه گلستان اضافه کرد: ۶۸ گروه اعم از منافقان، لیبرال ها، کمونیست ها در مقابل انقلاب اسلامی ما ایستادند، در نهایت جنگ هشت ساله را علیه کشور به راه انداختند و ایران اسلامی به تنهایی در مقابل ۶۸ کشور ایستاد.

وی بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس از ۳۵ کشور دنیا اسیر داشتیم و باید با جهاد تبیین آنچه گذشته را برای نسل جدید بیان کنیم.

ملک شاهکویی عنوان کرد: به بهانه ۱۱ سپتامبر به افغانستان و عراق حمله کردند و از دو طرف ایران را تحت فشار گذاشتند اما هرگز به اهداف خود نرسیدند، حق همیشه پیروزاست، ما پیروز میدان هستیم به شرط انکه راه حق را بشناسیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: بزرگترین سنگر دفاع از کشور در دست خبرنگاران است و باید با بیان واقعیت ها به روشنگری بپردازند.

وی گفت: جبهه کفر با اخبار دروغ شبانه روز در حال بمباران فکری کشور است و باید با کار فرهنگی و انتشار اخبار درست به جنگ فرهنگی دشمنان رفت.

ملک شاهکویی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی نبود اثری از اسلام نبود همچنان که اگر امام حسین قیام نمی کرد دین از بین می رفت.

فرمانده سپاه گلستان توضیح داد: انقلاب اسلامی بدون امام حسین (ع) و امام خسین بدون قبول داشتن انقلاب اسلامی رد است.

ملک شاهکویی رهبر معظم انقلاب را شاگرد خلف امام عصر دانست و افزود: قبول داشتن انقلاب بدون قبول داشتن ولایت فقیه معنایی ندارد.

وی گفت خبرنگاران در جنگ امپراطوری رسانه ای که غرب به راه انداخته مادام در حال جنگ هستند و این مسئله قابل تقدیر است.

کد خبر 5565642

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان روز خبرنگار سپاه نینوا گلستان علی ملک شاهکویی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه آمار کرونا گرگان اردبیل اربعین 1401 شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران روز خبرنگار هفته دولت ایلام محرم 1401 انقلاب اسلامی فرمانده سپاه ملک شاهکویی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است

نماینده‌ ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عملیات‌ غرور آفرین "وعده صادق" پیروزی عظیمی است که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده و مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم، است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تکریم مقام شهید مطهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور کارکنان سپاه استان قم و رده های تابعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم اظهار داشت: شهید مطهری در بین شهدای روحانی و در بین بسیاری از شهداء، برجسته و خورشید درخشان است.

وی با اشاره به تعابیر امام(ره) درباره شهید مطهری گفت: بیانیه‌های امام همیشه مختصر بود، اما درباره شهید مطهری 32 ویژگی بیان کردند که راجع به دیگران بیان نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری به ما آموخت در بطن سیاست، اخلاق داشته باشیم، در بطن عرفان، انقلابی باشیم، (عرفان) مطهری را از انقلابی‌گری باز نداشت، سیاست مداری او را از مرز تقوا خارج نکرد، هر چیزی را به زمان و موقع خودش انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: الگو بودن و پیام شهید مطهری برای سپاه این است که در همه ابعاد رشد کنید و لذا سپاه یک تفاوتی که با همه نهادها دارد، پاسداری‌اش از انقلاب در یک عرصه نیست بلکه در همه عرصه‌ هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی‌ها دفاع‌های متفاوتی از انقلاب می‌کنند، تصریح کرد: برخی‌ها در قالب‌های مختلف از انقلاب دفاع فرهنگی، دفاع سیاسی، دفاع نظامی، دفاع اقتصادی می‌کنند اما دفاع سپاه از انقلاب اینگونه است، می‌گوید هرجا خطر است من هم آنجا هستم.

وی با اشاره به فلسفه همزمان بودن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری خاطر نشان کرد: این دو مناسبت را باهم قرار دادیم که بگوییم سپاه با دو بال علم و ایمان استوار است و با وجود این دو مورد و مدیریت آنها زندگی را نمی‌بازیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه باید دنبال معرفتی بود که شایسته انسان باشد عنوان کرد: نگذارید هر روزتان با هم مساوی و یکی باشند، نگذارید بصیرت و درک شما از حقایق محدود شود بلکه همواره نسبت به رشد علمی‌خود روز به روز تلاش کنید.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار داشت: این پیروزی عظیمی که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده، مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم است، مثل تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم بود، این را باید گفت که گام سوم و انقلاب سوم بود که انجام گرفت و یک سدی شکسته شد.

در پایان این مراسم ،کارکنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور بر مزار شهید مطهری ، به این شهید عزیز ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود