Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در میان این نمایش‌ها هم نمایش‌های اقتباسی دیده می شوند، هم نمایش‌های ترجمه و هم نمایش‌هایی از نمایشنامه‌نویسان ایرانی و آنچه جالب است تعدادی کارهای جنایی و همینطور یک نمایش در ژانر وحشت است.

تئاتر شهر، سالن اصلی، شکوفه‌های گیلاس

شکوفه‌های گیلاس کار محمد مساوات که خوش هم درخشید، روزهای آخر اجرا را در سالن اصلی تئاترشهر می‌گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش نوشته خود اوست و داستان سامورایی بیکارشده را روایت می کند که برای ‌هاراگیری به معبد آمده تا استاد را ببیند، اما این اتفاق هرگز نمی‌افتد یا جور دیگری می‌افتد.

حامد رسولی و رومینا مومنی بازیگران این نمایش هستند و طراحی صحنه آن هم کار سیدمهدی موسوی تبار و کیارش محسنی مجد است. شکوفه‌های گیلاس تا آخر مرداد روی صحنه است.

سالن اصلی، پدر

بعد از پایان اجراهای شکوفه‌های گیلاس، نمایش پدر از ۶ شهریور در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود. نمایشنامه این اثر نوشته فلوریان زلر است و به احتمال زیاد فیلم آن را با بازی درخشان آنتونی ‌هاپکینز دیده‌اید.

مترجمان این نمایشنامه حمیدرضا امان پور قرایی و مریم ‌حیدری هستند و آروند دشت آرای طراح و کارگردان آن است.

از مدت‌ها پیش هم رضا ‌کیانیان، لیلی ‌رشیدی، سعید ‌چنگیزیان، مارین ‌ون ‌هولک، سوگل ‌خلیق، بهزاد ‌کریمی، نجوا ‌صاحب ‌الزمانی به عنوان بازیگران این نمایش معرفی شده بودند.

تماشاخانه ایرانشهر، سفید

در تماشاخانه ایرانشهر نمایش «سفید» تا ۱۱ شهریور روی صحنه است. نویسنده متن این نمایش امیر ابراهیم‌زاده و کارگردان آن صادق برقعی است.

بازیگران هم عبارتند ازغزاله ‌توده ‌زعیم، زهرامهرابی، ساناز ‌آقایی، بی‌تا ‌عزیز، صادق ‌برقعی، سپهر ‌طهرانچی

در خلاصه نمایش آمده است: مادر به خانه می‌آید و تمام بچه‌ها فرصتی دارند تا چیزی که از او میدانند برایش تعریف کنند. همه‌چیز همین تعریف کردن است، روایت. هر روایت یک تاریخ است. هر روایت جهان تازه‌ای را می‌آفریند. هر تاریخ جهانی را از بین می برد. کدام جهان حق ماندن دارد و کدام تاریخ لایق حذف شدن است.

خانه ‌هنرمندان ‌- ‌سالن ‌استاد ‌انتظامی، اکسپلور

نمایش اکسپلور نوشته، طراحی و کارگردانی علی حسینی است که در سالن انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود.

بازیگران این نمایش تجربی میرپیمان خوشنویش، سید مرتضی موسوی، امیرحسین ‌طهماسبی، مهران ‌اصلانی، نرگس کیومرثی، روح‌الله حاجی خداکرم، بهار عابدینی، مهدیه رضاییان و آزاده شاه‌پسندزاده هستند و در خلاصه آن نوشته شده هیچ چیز عظیم و بزرگی، بدون نفرین، وارد زندگی انسان‌ها نمی‌شود. سوفوکل

قصه این نمایش متکی بر شیوه‌ اجرای آن است و این شیوه ای است بر پایه فضاسازی و خلاقیت توام با نگاهی واقع گرایانه.

نکته قابل توجه دیگر اینکه آثار نمایشی دیگر این نویسنده و کارگردان کارهایی از قبیل:(بیشعوری، و مردان مریخی زنان ونوسی) نیز شیوه اجرایی مشابه با این کار را داشته‌اند و این شیوه علاوه بر ویژگی‌هایی که پیش از این نمایش داده شده دو عنصر اساسی را در پیش داشته که عبارت است از: مبتنی بودن بر مفهوم تئاتر بی چیز و اقتباس.

در نمایشنامه پیش رو نیز اقتباس در نظر است ولی اینبار به جای کتاب از فضای مجازی استفاده شده است.

تماشاخانه ملک، شام خداحافظی

«شام خداحافظی» کار شیماه خاسب هم از روز گذشته کارش را در تماشاخانه ملک شروع کرده است. نویسندگان این نمایش ماتیو ‌دولاپورت دو الکساندر دولاپتولیر هستند و شهلا حایری آن را ترجمه کرده است.

 طراح صحنه نمایش هم با رها ‌علی‌نژاد بوده است.

شام خداحافظی با حضور امیر ‌غفارمنش، جوانه ‌دلشاد، امیر ‌کربلایی ‌زاده تا ۳۱ شهریور اجراهایش را ادامه خواهد داد.

پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌- ‌سالن ‌۱، مانش

نمایش مانش تقریبا یک هفته پیش از تعطیلات محرم اجراهایش را به دلیل حضور سام درخشانی در سریال سووشون و فیلمبرداری در شیراز، به طور موقت پایان داد. درخشانی ویدئویی هم در ایسنتاگرام برای عذرخواهی از این توقف منتشر کرد و حالا از ۲۶ مرداد دور دوم اجراهای این نمایش در تماشاخانه شهرزاد شروع شده است. نویسنده این نمایش کیومرث مرادی است که آن را بر اساس نمایشنامه «اهالی کاله» نوشته پیام ‌لاریان، نوشته است. استفاده خاصی از نو در این نمایش شده که طراح آن هم کیومرث مرادی بوده است. داستان این نمایش در باره سه پناهجوست که در کاله فرانسه انتظار عبور از کانال مانش و رفتن به انگلیس را می کشند.

سام ‌درخشانی، مهدی ‌حسینی ‌نیا، نازنین ‌کریمی بازیگران این نمایش هستند.

سالن ۲، تاکسیدرمی

در سالن شماره ۲ تماشاخانه شهرزاد هم تا ۴ شهریور می‌توانید «تاکسیدرمی» را تماشا کنید.

نویسنده این اثر رسول حق‌جو است و مجتبی رستمی فر آن را کارگردانی کرده است.

ناصر آل خمیس، سیداحمد موسوی راد، حیدر رحیمی، آرمین تدیّن، میلاد اشکالی، میثم کوچک بازیگران این نمایش هستند.

سالن ۲ پش از کشتن ‌

پیش از کشتن برداشتی آزاد از نمایشنامه اورستیا نوشته آشیل و الکترا نوشته سوفوکل است که تا ۴ شهریور در سالن شماره ۲ تماشاخانه شهرزاد روی صحنه است. آرش دادگر کارگردان شناخته‌شده این نمایش پیش از این هم  آژاکس سوفکل را اجرا کرده بود و نمایشنامه‌های هملت و مکبث را هم روی صحنه برده و برای نمایش هملت جایزه برزگ سی و دومین جشنواره تئاتر فجر و همینطور جایزه بهترین کارگردانی را دریافتا کرده است. «پیش از کشتن» هم نقدهای مثبتی داشته و تحسین شده است.

نویسنده این کار شهرام ‌احمدزاده و طراح، دراماتورژ آن هم آرش ‌دادگر است. بازیگران این نمایش عبارتند از امین ‌طباطبایی، عمار ‌عاشوری، امیر رجبی، ندا حبیبی، الهام ‌ابنی، آرش ‌دادگر، آبان ‌زارعی، سعید ‌راستی، شیرین صفایی، مهراب رستمی، آیت ‌بی ‌غم، ‌هانیه ‌مهری، سید شهاب الدین خاضع حق، یونس افسری، مینا ‌امامی، مهدی سلطانی، ‌هانیه موسوی، محمد خدایی

داستان هم از این قرار است: آگاممنون برای پیروزی در جنگ تروا، مجبور می شود دختر خود، ایفی ژنی را قربانی کند. مادر آن دختر (کلمنتسترا) پس از بازگشت فاتحانه آگاممنون از جنگ ۱۰ ساله، شوهرش را در وان حمام با تبر به قتل می‌رساند. سال‌ها بعد الکترا و اورست (فرزندان دیگر خانواده) به انتقام قتل پدرشان، مادر خود را به همراه معشوقش (آگیستوس) می کُشند. این اثر روایتی است نو و چند زمانی از داستانی کهن

بوتیک ‌تئاتر ‌ایران، نامه‌هایی بر دوش تندباد

بوتیک تئاتر ایران در کنار پردیس تئاتر شهرزاد و به عنوان بخشی از آن، محلی برای اجراهای فضامحور است. حالا در بوتیک تئاتر ایران می‌توانید نامه‌هایی بر دوش تندباد را ببنید که بر اساس رمانی به همین اسم نوشته علی اتحاد و توسط خود او شکل گرفته است. این نمایش در کل ساختمان بوتیک تئاتر اجرا می شود و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت. بازیگران این نمایش عبارتنداز:

علی ‌اتحاد، برکه ‌بذری

(زیرزمین)

نیما ‌قاسمی، سارا ‌بولوری، زهرا صادقی، درسا شهیدی، پارسا ‌معارف ‌وند، محمدحسین ‌ربیعی، فرنود ‌حاجی ‌آخوندزاده

 (طبقه اول)

نیما ‌عابدی ‌خیابان، امیرمحمد ‌صادقی، مهدی ‌ریسمانی، فرشاد ‌سرلک، علی ‌نوریوسفی، حسن عباسی، متین ‌مکاری ‌مقدم، سورنا زاهدی،

(طبقه دوم)

پارسا ‌رنجبر، برسام ‌نوری ‌اسکویی، سعید ‌بابائی، فاطیما ‌حسین ‌نژاد،

(طبقه سوم)

نوشین ‌متقی، رومینا ‌آدور، ملیکا ‌بهجت، داریوش ‌احمدی،

(پشت بام)

هدیه ‌بختیاری، آنیتا زارع، دنیز میرزایی،

(پلکان)

مهدیه ‌ابراهیمی، امین ‌شفیعی،

(راهنماها)

امیرحسین ‌میردار، کیمیا ‌شهریه، عرفان دانا، سانیا ‌آقائی

برکه ‌بذری

کارگردان در توضیح این اجرا نوشته: اجرای نمایش در تمامی طبقات بوتیک تئاتر ایران برگزار می‌شود؛ یعنی در چهار طبقه‌ی این بنای کهنسال و نیز پشت‌بام آن. در بدو ورود چهار راهنما با چهره‌های رنگ‌شده می‌آیند و تکه کاغذی کوچک به همان رنگ به شما می‌دهند. یکی سرخ است و یکی زرد و یکی سبز و یکی آبی. آن که برای مثال کاغذ آبی دریافت کرده از این پس باید راهنمایی را که چهره‌اش به رنگ آبی نقاشی شده است دنبال کند. بدین ترتیب از این لحظه تا پایان نمایش مخاطبان به گروه‌های بیست‌تایی تقسیم می‌شوند و تا پایان اجرا این چهار گروه یکدیگر را نخواهند دید.

دیوار چهارم، قتل در ساعت خاموشی

۲۹ فقط مرداد فرصت دارید تا «قتل در ساعت خاموشی» را در مجموعه دیوار چهارم ببینید. نویسنده و کارگردان این نمایش محمد رسول مرادی است و سعید سخندانی، روژینا فرد،

طهورا ‌کریمی، والا آقازاده، امیرعرب، مهدی ‌لوئیا، مریم ناصرخاکی، علیرضا ‌حاتمی، محمدعلی ‌شانه ‌ای، سعید توکلی، محمدرضا ناظری و روژان رضوانیان در آن بازی می کنند.

در باره این نمایش نوشته شده بزرگان شهر در یک مهمانی گرد هم می‌آیند و پس از ساعاتی در مهمانی اتفاق‌های عجیبی می‌افتد.

عمارت ‌سیمرغ ‌- ‌سالن ‌یک، باغ وهمی شیشه‌ای

«باغ وهمی شیشه‌ای» برداشتی آزاد و متفاوت از نمایشنامه باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز است. این نمایش به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امید افشاری و دراماتورژی رحمان مولایی تا ۱۴ شهریور اجراهایش را ادامه می دهد. تهیه کننده این کار سجاد افشاریان است که نمایش بک تو بلک او مخاطبان زیادی پیدا کرد.

بازیگران این نمایش آرام ‌نیک ‌بین، فرزاد ‌دشتی، مسعود انعامی، جانا ‌جهانگیری، مهشید ‌دلاوری هستند و درخلاصه آن آمده:  نمایش «باغ وهمی شیشه ای» روایتی است از تنهایی آدمیان با ظاهری شیشه‌ای که زشتی‌های درونشان به هنگام درخشش نور نمایان می‌شود، انسان‌هایی که تنها در تاریکی زیبا می‌مانند. فضای سورئال این نمایش ذهن و روح را درگیر میکند. برای کشف اتفاقات و میزانسن‌ها گوش و چشمها را به صحنه بسپارید تا باغ وهم آلودی که در حال شکل گیری است درک کنید. هر آنچه شما در این نماش می‌بینید متفاوت تر از نمایشنامه باغ وحش شیشه‌ای است، چه در شکل‌گیری روابط و چه در نوع اجرا... ا.

عمارت ‌سیمرغ ‌- ‌سالن ‌دو، مکاشفه شب یلدا

شب یلدا در کافه‌ای در لندن جوانی به نام نوید می‌میرد. دوستان او به دنبال آن هستند تا دریابند مرگ او خودکشی بوده یا کشته شده است.

«مکاشفه شب یلدا» با این داستان و نویسندگی و کارگردانی هلن ‌بهرامی تا بیست و نهم این ماه در عمارت سیمرغ روی صحنه است.

بازیگران هم به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: پویا اردشیری، زهره افتخاریان، ستایش امینی، محمد علی پناهی، شادی حیرت پور، میلاد رستمی، امیررضا شاویسی، زینب فاطمی نژاد، امین فرمانیان، صادق گلریز، نازنین محمدی، سهیلا ‌مفیدی، ملیکا معماری، امیرعلی ‌محمدزاده

عمارت ‌نوفل‌لوشاتو، جنگ چهره زنانه ندارد

کتاب جنگ چهره زنانه ندارد، نوشته سوتلانا الکساندرونا الکسیویچ کتابی است که در ایران خوب خوانده شده است. کتابی با روایت‌هایی غریب و تکان دهنده از جنگ که نشاط میرمهدی آن را دستمایه نمایشش کرده است.

شقایق ‌به ‌دینیان، سورن ‌بیات، منا ‌چمنی، دانیال ‌حسینی، نوید ‌خدام ‌عباسی، شیدا ‌شلالوند، روژین ‌فاطوری ‌فر، فیروزه ‌فقری، ندا ‌قهرمانپور، کوثر ‌کاردان، رابیه ‌میرزاد، آتنا ‌نیکنام، فاطمه ‌ولندیاری، هلنا ‌یزدان ‌مهر، و سروناز ‌نانکلی و آزاده سدیری بازیگران این نمایش هستند.

در توضیح این نمایش، بخشی از کتاب آورده شده است: بارها از خودم پرسیدم؛ برای چه؟ چرا زنان با وجود قرار گرفتن و نقش آفرینی در دنیایی که زمانی مطلقا مردانه بود از تاریخ خود، از عقاید و احساساتِ خود دفاع نکردند؟ خویشتن شان را باور نکردند. دنیایی عظیم برابر چشمان و اذهان ما ناشناخته مانده. جنگ از دیدگاه زنان.

مجموعه ‌خانه ‌هنر ‌آبان، گربه در نیمه شب

در ایران تجربه نمایش در ژانر وحشت وجود ندارد. «گربه در نیمه شب» به نوعی اولین اجرا در این ژانر است که از دیروز ۲۶ مرداد اجرایش را در خانه هنر آبان شروع کرده و تا ۱۲ شهریور ادامه خواهد داشت. متن این نمایش از جان ویلارد است و حسین یعقوبی آن را به فارسی برگرداند است.

طراح و کارگردان این کار هم رامین ‌دولت ‌آبادی است و نگار ‌عزیزی، اسپاروخان ‌مرادی، سامان ‌تندیس، سارا ‌سیبی، کمند ‌ایلانلو، علی ‌سیبی، مصطفی ‌دهقانی ‌اشک، مروارید ‌کفائی و رضا ‌آقایی بازیگران آن هستند.

در این نمایش خاندان مرحوم وست را  می‌بینیم که پس از بیست سال از فوت او در عمارت قدیمی وی برای خواندن وصیت نامه جمع شده‌اند، اما پس از خواندن وصیت نامه اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

توصیه شده برای دیدن این نمایش از همراه داشتن فرزندان زیر ۱۶ سال خودداری کنید ...


 

برنامه سالن‌های تئاتر تهران | چه نمایش‌هایی روی صحنه هستند؟ | سام درخشانی با «مانش» دوباره روی صحنه

«پدر» از ششم شهریور ماه در سالن اصلی تئاتر شهر | آغاز پیش فروش بلیت روزهای نخست اجرا

خانه ‌نمایش ‌دا ‌(سالن ‌شماره ‌۱) آیزنهاور ۴:۵۷

چیزی به عنوان زمان حال و آینده وجود ندارد، تنها گذشته است که مدام تکرار می شود.

توضیح بالا در باره نمایش آیزنهاور  ۴:۵۷، فضای آن را نشان می‌دهد؛ یک نمایش دیگر با تم جنایی که نویسنده، طراح و کارگردانش علیرضا ‌حافظی است و تا ۲۸ مرداد در خانه نمایش دا اجرا می‌شود.

بازیگران هم عبارتند از علیرضا ‌نامنی، پویا ‌یگانه ‌دوست، علیرضا ‌حافظی، ساقی ‌سلیقه ‌دار،

سهیل ‌نگهدارزاده

خلاصه این نمایش اینطور نوشته شده است: بعد از نتیجه‌ معاینه جسد، علت قطعی مرگ مشخص خواهد شد. اما اینجانب، سروان یحیی رادمهر، دو احتمال کلی را بررسی خواهم کرد؛ خودکشی به وسیله‌ی حلق آویزکردن نفس و قتل توسط شخص یا اشخاصی با انگیزه‌ای نامشخص

تماشاخانه ‌شانو، آخرین نوار کراپ

آخرین نوار کراپ یکی از متن‌های ساموئل بکت است که پیش از این هم در ایران چند بار اجرا شده است. حالا این نمایشنامه به کارگردانی محمدجواد استاجی در تماشاخانه شانو روی صحنه است و تا ۲۹ مرداد می توانید آن را ببینید. بازیگر این نمایش علی کلاته است

«آخرین نوار کراپ» در واقع یک تک گویی است. این نمایشنامه داستان شخصی را به تصویر می‌کشد که خاطراتش را از طریق گوش دادن نوارهایی که خودش ضبط کرده مرور می‌کند.

نوارهایی که او به آن‌ها گوش می‌دهد مربوط به سی ونه سالگی و بیست و هشت سالگی و شست و نه سالگی خود است.

سنگلج، پایین، گذر سقاخانه

در تماشاخانه سنگلج تا ۲۰ شهریور می توانید متنی از اکبر رادی را با کارگردانی رضا بهرامی تماشا کنید. : در یکی از محله‌های قدیمی طهران و دو قهرمان کشتی به نام طاهر و فری زندگی می‌کنند که فری به علت مصدومیت به قهرمانی نمی‌رسد و طاهر در مسابقات شرکت می‌کند و برنده کاپ و مدال قهرمانی می‌شود. در این میان پری دختر یکی از بزرگان محل به اسم حاجی میناچی دلباخته‌ طاهر می‌شود و از طرفی فری عاشقانه پری را دوست دارد و همین باعث درگیری و خشم فری نسبت به طاهر می‌شود.

 بهروز ‌پناهنده، کهبد ‌تاراج، امیر ‌عدل ‌پرور، شادی ‌ضیایی، سهیل ‌ملکی، احمد ‌جعفری، حسین ‌اشتهاردی، عرفان ‌پورمحمدی، آروین ‌فلاح، حسن ‌تدینی، بهار ‌گودرزی، زهرا ‌حمیدی ‌پور، دنا ‌زره ‌پوش، نگار ‌قوام‌فر، امیر شاعری، امیر ‌حسین ‌مدرس، محمد ‌پارسا ‌زاهدی، علی ‌راحتلو، امید ‌اسلامی، محمدمهدی ‌بیات، حسین ‌صادق ‌نائینی، ابوالفضل ‌گودرزی و علی ‌حسینی بازیگران این نمایش هستند.

کد خبر 698707 برچسب‌ها نمایش سالن نمایش تئاتر سنگلج مجموعه فرهنگی تئاتر شهر تئاتر ادبیات نمایشی تماشاخانه ایرانشهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایش سالن نمایش تئاتر سنگلج مجموعه فرهنگی تئاتر شهر تئاتر ادبیات نمایشی تماشاخانه ایرانشهر بازیگران این نمایش هستند شکوفه های گیلاس روی صحنه بوتیک تئاتر تئاتر شهر سالن اصلی نمایش ها شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست