Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:25:06 GMT

نخبگان سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۵۳۲

نخبگان سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند

ایسنا/کرمان رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان علت خروج نخبگان را در نداشتن امکانات واقعی دانست و عنوان کرد: نخبگان سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند.

دکتر محسن شمسی پیش از ظهر امروز ۲۷ مردادماه در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: تغییرات اساسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی رخ داده است و دانشجویان از سایر مراکز دانشگاهی به سمت دانشگاه علمی کاربردی روی آورده‌اند تا در این مراکز مهارت لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، حفظ کیفیت در پرورش مهندس تکنسین کاردان را از سیاست‌های دانشگاه علمی کاربردی دانست و اظهار کرد: امروز کشور به نیروی ماهر نیاز دارد و همین سیاست نیز در دانشگاه علمی کاربردی دنبال می شود.

شمسی علت خروج نخبگان از کشور را در نداشتن امکانات واقعی دانست و عنوان کرد: نخبگان سربازان گمنام جنگ اقتصادی هستند.

این عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه می‌دهد: با پالایش اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی افراد متخصص و نخبه‌ و جوانی را به عنوان استاد در این مراکز به کار گرفتیم.

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان می‌افزاید: دانشگاه علمی کاربردی کرمان، ۴۹ رتبه در حوزه فرهنگی داشته و مقام سوم در حوزه حراست و همچنین رتبه سوم کشوری در زمینه جذب دانشجو در سال گذشته کسب کردیم.

او درخواست کرد: تجهیزات زیربنایی برای دانشگاه‌ها فراهم شود و اگر نخبگان ما امکانات کافی در اختیار داشته باشند، هرگز به سمت کارهای تئوریک (نوشتن مقاله و ...) نمی‌رود.

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان به روسای موسسه‌های علمی کاربردی توصیه کرد: به دوره‌های کوتاه مدت توجه ویژه‌ای کنید زیرا این دوره‌ها درآمدزا و اشتغال آفرین هستند و با برگزاری این دوره‌ها انحصارزدایی کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نخبگان جنگ اقتصادی استانی علمی و آموزشی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد