Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:05:02 GMT

نکونام به نشست خبری بازی با پرسپولیس نرسید

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۷۹۸

نکونام به نشست خبری بازی با پرسپولیس نرسید

سرمربی تیم فولاد خوزستان به خاطر مشکلات پروازی به نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر پرسپولیس نرسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان فردا (جمعه) ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این دیدار در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود. هر ۲ تیم در هفته نخست لیگ برتر برابر حریفان خود به تساوی رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود نشست خبری جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان ساعت ۱۶ امروز برگزار شود اما به دلایل مشکلات و تاخیر پرواز نکونام به این نشست خبری نرسید.

پیام حیدری دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان را قضاوت خواهد کرد. سعید قاسمی، حسین مرادی و فرزاد منصوری نیز در این دیدار کمک های حیدری هستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت فولاد خوزستان پرسپولیس جواد نکونام سعید قاسمی ورزشگاه آزادی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فولاد خوزستان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایقی پیش از آغاز نشست خبری عبدالله ویسی که تیمش را آماده مصاف روز آینده برابر تراکتور در ورزشگاه فولاد آرنا می‌کند، خبری روی خروج سایت سازمان لیگ قرار گرفت و بر این اساس عبدالله ویسی به دلیل اظهاراتش پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در اراک با جریمه ۲ میلیارد تومانی مواجه شد.

این موضوعی بود که ویسی در نشست خبری درباره آن صحبت کرد و واکنش جالب توجهی از سوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه داشت و در واکنش به آن گفت: «من حرفی زدم که به برخی از دوستان برخورد. الان شنیدن که کمیته انضباطی دو میلیارد ریال یا ۲۰۰ میلیون تومان من را جریمه کردند.»

جریمه دو میلیون دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی یکی از سنگین‌ترین جرایم انضباطی تاریخ فوتبال ایران است که باید دید در ادامه چه حواشی دیگری به همراه می‌آورد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است