Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امروز پنجشنبه سازمان جهانی بهداشت از کاهش 24 درصدی ابتلا به ویروس کرونا در سطح جهان خبر داد.

به گزارش سرویس علمی آریا ؛این سازمان در بیانیه‌ای کوتاه گفت: «آسیب‌های ناشی از کرونا همچنان رو به کاهش است و در تاریخ امروز  نسبت به سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است».

«دانشگاه جان هاپکینز» آمریکا اعلام کرد که تعداد مبتلایان تایید شده به ویروس نوظهور «کرونا» (کووید-19) در سراسر جهان تا امروز به 593 میلیون و 359 هزار و 909 مورد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دانشگاه - در آخرین آمار منتشر شده در سایت خود - مجموع جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان را به 6 میلیون و 445 هزار و 674 نفر رساند.

وی توضیح داد که ایالات متحده بیشترین تعداد موارد را در سراسر جهان به ثبت رسانده است که بالغ بر 93.2 میلیون مورد بوده است، در حالی که تلفات هند از 44.2 میلیون نفر فراتر رفته و در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن برزیل با بیش از 34.2 میلیون مورد قرار دارد.

بر اساس آخرین داده‌ها، آمریکا با حدود یک میلیون و 39 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در صدر فهرست کشورها قرار دارد و پس از آن برزیل با 682 هزار و 10 فوتی در رتبه دوم قرار دارد. پس از آن هند با مجموع 527 هزار و 206 کشته در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کووید 19 سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد

فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت