Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریم آریا تعداد مددجویان زیر پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد را ۴۰ هزار خانوار شامل؛ معلول و نیازمند اعلام کرد و گفت: با رویکرد محرومیت زدایی و حمایت‌های دولت سیزدهم، مستمری ۵ هزار نفر که در انتظار دریافت مستمری بودند، برقرار شد.

وی تعداد مددجویان معلول و از کار افتاده پشت نوبتی را ۳ هزار و ۳۸۵ نفر و خانواده اعلام کرد و افزود: برای تامین اعتبار برقراری مستمری این افراد نیازمند توجه ویژه دولت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریا به کسب رتبه‌های برتر ورزشکاران معلول کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های مختلف ملی، جهانی و المپیک اشاره کرد و ادامه داد: ساخت سالن ورزشی ویژه معلولان در استان ضروری است.

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: قهرمانان جهان ناشنوایان، قهرمانان المپیک، اقای گل و فنی‌ترین بازیکن فوتسال و موارد دیگر همه از این استان بوده اند، اما تاکنون برای ساخت سالن ورزشی در استان اقدامی نشده است.

این مقام مسئول به محدودیت‌های اعتباری سازمان بهزیستی در برابر گستردگی جامعه هدف اشاره و اضافه کرد: در زمینه مشارکت‌های مردمی وضعیت خوبی داریم، بطوریکه در ۵ ماه نخست امسال ۱۱۰ برابر پارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را جمع آوری کردیم.

آریا این آمار در سطح استان را بی نظیر توصیف کرد و گفت:، اما همچنان با توجه به فقر و عمق محرومیت مردم این موارد جوابگو نیست و خواستار مشارکت خیران و نیکوکاران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی پرداخت مستمری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور