Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌اله بیرانوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز ۱۷۰۰ واحد نانوایی لرستان به کارتخوان، اظهار کرد: این امکان برای مابقی واحدها نیز طی روزهای آینده فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، تا پایان شهریورماه تمامی هزار و ۹۶۵ واحد مشمول، دستگاه کارتخوان را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان در خصوص تدابیر پیش‌بینی شده جهت پیشگیری از تخلفات در حوزه نانوایی‌ها، افزود: سیستم هوشمند کارتخوان به صورت آنلاین عملکرد واحدهای نانوایی را رصد ‌کرده و یک داشبورد مدیریتی متمرکزی را ایجاد می‌کند.

بیرانوند بیان داشت: ساعات کار واحدها با نصب کارتخوان‌ها مشخص شده، همچنین گران‌فروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها نیز معلوم می‌شود.

وی، افزایش کیفیت نان را از دیگر مزیت‌های استفاده از کارتخوان‌های هوشمند عنوان و تصریح کرد: واحدهایی که از کیفیت نان بالایی برخوردار بوده و رضایتمندی مردم را کسب کنند، سقف سهمیه آرد آن‌ها برداشته شده و به هر مقدار نیاز برای پخت نان، آرد در اختیار واحد قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با بیان اینکه با نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها خلاء نظارتی از بین خواهد رفت، افزود: در صورت هرگونه تخلف، پیامکی به مدیر واحد ارسال می‌شود تا جهت ارائه توضیح به مرکز مراجعه کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارتخوان هوشمند نانوایی تجهیز نانوایی به کارتخوان توزیع عادلانه یارانه سهمیه آرد نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان تاکنون هرگز سهمیه آسیا نگرفته و هیچوقت به اندازه این فصل نیز به آسیا نزدیک نبوده است. شاگردان مهدی تارتار بالاتر از گل‌گهر مدعی و تیم‌هایی نظیر مس رفسنجان و فولاد که به عنوان قدرت‌های چند فصل اخیر ایران مطرح هستند، موفق شده در بین تیمهای بالای جدول قرار بگیرد.

ملوانی‌ها که هفته گذشته شکست تلخی برابر سپاهان داشتند، موفق شدند سایپا را شکست بدهند تا همچنان در جام حذفی باقی بمانند.

باتوجه به حذف پرسپولیس و استقلال، ملوان امیدوار است تا با قرعه مطلوب در مرحله بعدی موفق شود به نیمه نهایی هم صعود کند.

این برد همچنین روحیه ملوان را بالا برده و حالا تارتار امیدوار است تیمش در مقابل استقلال خوزستان و هوادار هم نتیجه بگیرد تا شاید در بازی رودررو برابر تراکتور بتواند جایگاه این تیم را از آن خود کند.

در صورتی که ملوان به رتبه چهارم برسد، در آن صورت قهرمانی سپاهان در جام حذفی به این تیم سهمیه می‌دهد.

همچنین ملوان در صورت کسب سهمیه اولین تیم تاریخ لیگ برتر می‌شود که یک فصل بعد از صعود به لیگ برتر سهمیه آسیا می‌گیرد، هرچند که برای ملوان همین رتبه پنجم نیز بهترین جایگاه در تاریخ لیگ‌برتری این باشگاه محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد