Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه با اشاره به توجه مسوولان دولت سیزدهم به بازدید‌های میدانی، گفت: این بازدیدها، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و رفع موانع توسعه شهرستان داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در جلسه بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهرستان ارومیه با اشاره به افزایش دیدار چهره به چهره مردم با مسوولان در دولت سیزدهم، گفت: این دیدار‌ها سبب افزایش همدلی مردم با دولت می‌شود و مسیر توسعه را هموارتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه همزمان با افزایش بازدید‌های میدانی مسوولان، محرومیت زدایی در مناطق کم‌برخوردار شتاب بیشتری یافته است، گفت: حل مشکلات مربوط به فاضلاب، بهداشت، آموزشی و رفاهی در مناطق حاشیه شهر ارومیه، پس از آغاز بازدید‌های میدانی مسوولان شتاب چشم گیری یافته و عملا این مناطق امروز به کارگاه‌های عمرانی تبدیل شده است.

فرماندار ارومیه همچنین به برنامه یکشنبه‌های تولید ابداعی استاندار آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرد و گفت: ۳۴ هفته بازدید میدانی استاندار از واحد‌های اقتصادی ارومیه نقش بسزایی در رفع موانع تولید در این شهرستان داشته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ارومیه محرومیت زدایی بازدید های میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد