Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جلالزایی از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی با حمایت یونیدو در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: دوره‌های آموزش صنایع‌دستی حرفه‌ای با حمایت سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) با حمایت مالی دولت ژاپن با هدف تقویت زنجیره ارزش صنایع‌دستی، دوره‌های آموزش خیاطی حرفه‌ای، دیجیتال مارکتینگ، بسته‌بندی روز، رنگ‌شناسی و ایمنی کار با مشارکت و همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دوره‌ها در مرحله اول در زاهدان، ایرانشهر و چابهار برگزار می‌شود و در مرحله بعد در حوزه سیستان و سراوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین این دوره‌ها باحضور اساتید صاحب نام و برجسته دانشگاه هنر تهران به مدت یک هفته در هر شهرستان برگزار می‌شود.

جلال زایی خاطرنشان کرد: ۸۰ نفر در زاهدان، ۱۲۰ نفر در ایرانشهر و ۱۰۰ نفر در چابهار از طریق فراخوان انتخاب شده‌اند که از ۲۲ مردادماه تا پنجم شهریورماه آموزش خواهند دید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سیستان بارانی شد + فیلم


محسن حیدری  اظهار کرد: تیمور آباد از توابع شهرستان هامون با ۳۲ میلی‌متر بارندگی بیشترین و زابل ۷.۹، زهک ۱.۵، هامون ۳.۶، هیرمند ۰.۱، زاهدان ۱.۸، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۱، نصرت آباد ۱.۷، خاش ۰.۶ میلی‌متر گزارش باران داشته‌اند.

وی افزود: تا امشب در سطح استان بویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش بینی می شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شنبه تا سه شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد