Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:45:14 GMT

مربیان باشگاه کراپ الوند باید سر تمرین حاضر شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۱۶۲

مربیان باشگاه کراپ الوند باید سر تمرین حاضر شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه کراپ با صدور اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر که باشگاه کراپ استعفای محمود خوراکچی را پذیرفته عنوان کرد: مجید رئیسی و کاظم صادقی کماکان زیر نظر مدیریت باشگاه باید به کار خود ادامه داده و در جلسات تمرین تیم حضور یابند.

متن این اطلاع به این شرح است:

احتراماً پیرو استعفای جناب آقای محمود خوراکچی از سرمربیگری تیم کراپ الوند ایرانیان که از طریق برخی رسانه‌ها به اطلاع عموم دوستداران و عزیزان رشته ورزشی فوتسال رسید، باشگاه کراپ الوند به اطلاع می‌رساند در جلسه‌ای که روز پنجشنبه ۲۷ مرداد در محل دفتر باشگاه تشکیل شد، هیأت مدیره باشگاه پس از بررسی و اجماع با استعفای ایشان موافت نموده و کمال تشکر و قدردانی خود را از جناب آقای خوراکچی بخاطر زحمات صورت گرفته در زمان سرمربیگری تیم اعلام نموده و آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه زندگی را برای ایشان و خانواده محترم از خداوند متعال خواستار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هیأت مدیره اعلام نمود در مورد سایر کادر فنی با توجه به استعفا سرمربی، آقایان مجید رئیسی و کاظم صادقی کماکان زیر نظر مدیریت باشگاه به کار خود ادامه داده و باید در جلسه تمرین تیم حضور یابند.

کد خبر 5568646

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتسال کراپ الوند لیگ برتر فوتسال محمود خوراکچی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی اربعین 1401 آمار کرونا روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم باشگاه کراپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در نخستین روز از هفته عقیدتی سیاسی، یادوراه ۶۶ شهید مربی این نهاد برگزار شد.
سردار بوعلی با بیان این که شهدای عقیدتی سیاسی، مربی اخلاق بودند افزود: این شهدا در کنار حضور در کلاس درس، در سنگر‌ها و در لباس رزم، هم گام با دیگران از میهن دفاع کردند.
وی ادامه داد: این یادواره، سرآغازی برای برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان فارس است و تا چهارم آبان ماه امسال، سالروز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، ۷ هزار یادواره شهید در استان فارس برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در یادواره شهدا از خانواده ۶۶ شهید عقیدتی سیاسی سپاه فجر تجلیل به عمل آمد.
سالروز شهادت آیت الله مطهری در سپاه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند