Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:43:17 GMT

پرونده 25 ساله در هفتکل با سازش و صلح مختومه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۲۳۴

خبرگزاری آریا- معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: سال 76 اختلاف ملکی بین دو خانوار در روستای گندلزار از توابع شهرستان هفتکل بوجود می‌آید که این موضوع منجر به تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی و کیفری گردید؛ و همچنین 37 نفر خواهان و 23 نفر خوانده حقیقی و حقوقی در این پرونده دخالت داشته اند.

به گزارش خبرنگار آریا از خوزستان ؛وی افزود: در این 25 سال بزرگان و مصلحان زیادی جهت رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش میان 2 خانوار واسطه شدند، ولی نتیجه‌ی حاصل نگردید که در سال 1396 این پرونده بنا به دستور رئیس دادگستری هفتکل به منظور جلوگیری از گسترش اختلاف‌های اعلام شده و ایجاد صلح و سازش میان طرفین به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوی ادامه داد: در این مدت اعضای شورای حل اختلاف هفتکل با تلاش و کوشش شبانه روزی خود و همچنین استفاده از ظرفیت ستاد صبر و همیاران صلح با دعوت طرفین و برگزاری بیش از 20 جلسه، این 2 خانوار به صلح و سازش رسیدند و با اعلام رضایت از یکدیگر، توافق کردند که همه پرونده‌های حقوقی و کیفری پیرامون این موضوع مختومه شوند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان می‌گوید: تاکنون کارهای بی نظیری در حل و فصل پرونده‌های مهم در استان صورت پذیرفته و همواره اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح تا حصول و منتهی کردن پرونده‌ها به صلح و سازش تلاش، کوشش و زحمت‌های فراوانی انجام می‌دهند که جا دارد از همه آنان تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اختلاف ملکی هفتکل صلح و سازش صلح و سازش حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند