Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:23:35 GMT

توسعه زیرساخت‌های اربعین بیشتر از حد اعتبارات است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۳۶۷

ایسنا/ایلام پناهیان گفت: توسعه زیرساخت‌های اربعین بیشتر از حد اعتبارات است و امیدواریم برای سال دیگر مشکل زیرساختی نداشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علیرضا پناهیان» ، در اجتماع عظیم خادمان اربعین در مصلای بزرگ شهر ایلام، اظهار کرد: دولت عزم خود را برای توسعه زیرساخت‌های اربعین جزم کرده و بدون دریافت اعتبار، توسعه زیرساخت‌های اربعین در ایلام در دست اقدام است که بیشتر از حد اعتبارات فعالیت صورت گرفته و امیدواریم برای سال دیگر مشکل زیرساختی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  مدیران کار جهادی انجام خواهند داد و مردم تفاوت زیرساخت ها را لمس خواهند کرد.

پناهیان با بیان اینکه چه سعادتی بزرگی است که توفیق فراهم کردن مقدمه ظهور امام زمان(عج) نصیب مردم ایلام شده تا خادم زائران امام حسین(ع) باشید، تصریح کرد:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام حضوری فعال دارند تا یک اربعین باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام توسعه زیرساخت های اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد

صمد یوسفی اصل رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان که با برپایی غرفه در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو (Iran Expo ۲۰۲۴) و با در نظر گرفتن محوریت نمایشگاه و زنجیره‌های ارزش راهبردی صادرات‌محور، تلاش خود را در معرفی مطلوب ظرفیت‌های تولید و خدمات بخش‌خصوصی و توانمندی‌های صادراتی استان زنجان متمرکز کرده، با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده‌ است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ به‌چشم می‌خورد، این حقیقت روشن و انکارناپذیر است که بخش‌خصوصی کشور با تجربه و دانشی که از آن برخوردار و در حال ارتقای آن نیز است، به‌شرط وجود زیرساخت‌ها و سیاست‌گذاری‌های مطلوب موجب گسترش همکاری‌های تجاری خارجی و توسعه فضای اقتصادی کشور می‌شود. ‌

یوسفی‌اصل، حضور اتاق بازرگانی زنجان به‌عنوان نماینده بخش‌خصوصی استان در نمایشگاه‌ها به ویژه اکسپو را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در گام اول نیاز داریم زبان و اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها را درک و به‌درستی تفسیر کنیم و در گام بعد با ایجاد یک ارتباط و ساختار منطقی و اصولی، پتانسیل‌های واقعی استان را در کنار چالش‌ها به عرضه بگذاریم.

وی همچنین رویکرد این دوره از نمایشگاه را هوشمندانه عنوان کرد و افزود: ما در این نمایشگاه می‌آموزیم چگونه به‌طور موازی از توانایی‌ها و ضعف‌هایمان صحبت کنیم و نتیجه و دستاورد نیز، آموختن راه‌های تبدیل تهدیدها به فرصت و تقویت ضعف‌هاست.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: یکی از ۲ زنجیره‌ ارزش استان، متعلق به زیتون است و بر اساس محوریت این نمایشگاه نیز، این محصول کشاورزی به خوبی در غرفه استان زنجان در حال معرفی شدن است.

وی افزود: خوشبختانه غرفه استان زنجان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و تاجران بسیاری از کشورهای چین، الجزایر، سوریه، ترکیه، عراق، روسیه و افغانستان در غرفه استان حضور و بر اساس مذاکرات صورت‌گرفته، تفاهنامه همکاری بین اتاق بازرگانی زنجان و شرکت smart investments سوریه که در زمینه تولید و صادرات و واردات زیتون فعال است، ‌منعقد شد.

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند