Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اسبق انجمن آمادگی جسمانی گفت: سراسر کشور به این رشته علاقه‌مند هستند و این علاقه‌مندی هم به لحاظ علمی است و هم عملی.

به گزارش ایران اکونومیست، ولی‌الله صالح‌نیا رییس اسبق انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک در خصوص ضرورت تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی اظهار داشت: انجمن آمادگی جسمانی بیش از این خودش فدراسیون بود و از سال ۹۰ با تصمیماتی که گرفته شد درنهایت به انجمن تبدیل و زیرمجموعه فدراسیون همگانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان تصدی علی مجدآرا از من خواسته شد که مسئولیت انجمن آمادگی جسمانی را قبول کنم و حدود سه سال در این انجمن حضور داشتم. رشته‌ آمادگی جسمانی که مخاطبان بیشماری در کشور داشت و دارای مسابقات جهانی زیادی هم بود نباید از فدراسیون به انجمن تغییر می‌کرد. از همان ابتدا به مجدآرا اعلام کردیم که این فدراسیون برای انجمن شدن بسیار بزرگ است و به واسطه مخاطبان بیشمارش نباید این اتفاق بیفتد.  

صالح‌نیا خاطرنشان کرد: به سید حمید سجادی تبریک می‌گویم بابت تصمیمی که گرفته شد و دوباره انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تغییر پیدا کرد. بعد از رشته فوتبال آمادگی جسمانی پرمخاطب‌ترین رشته در کشور است و وزارت ورزش و جوانان با این اقدام دل میلیون‌ها مخاطب آمادگی جسمانی را شاد کرد.

رییس سابق انجمن آمادگی جسمانی اظهار داشت: سراسر کشور به این رشته علاقه‌مند هستند و این علاقه‌مندی هم به لحاظ علمی است و هم عملی. رشته آمادگی جسمانی یک رشته سازنده و پرمدال برای کشور می‌تواند باشد و بحث کارآفرینی در رشته آمادگی جسمانی بسیار حائز اهمیت است. مخاطبین این رشته دوباره می‌توانند به خانه خود برگردند.

وی گفت: سراسر ایران از شنیدن این خبر خوشحال هستند چون بسیاری از مخاطبین رشته آمادگی جسمانی که هم شامل آقایان است و هم بانوان نان‌آور خانه هستند و با این اتفاق شرایط آنها نیز مطلوب‌تر خواهد شد و مجددا چرخ آمادگی جسمانی و ایروبیک رونق بهتری در کشور داشته باشد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سید حمید سجادی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید حمید سجادی انجمن آمادگی جسمانی رشته آمادگی جسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور