Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت موقت طالبان از جامعه جهانی خواست به طور فوری به کمک سیل‌زدگان در افغانستان بشتابد و از هیچ کمک به آنها دریغ نکند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی دولت موقت طالبان در بیانیه‌ای با اشاره به تلفات سیلاب‌های اخیر در افغانستان اظهار داشت هیئت حاکمه از همه مسئولین و ادارات مربوطه خواسته تا از تمام امکانات خویش برای کمک و همکاری به متضررین این حادثه استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت موقت طالبان همچنین از جامعه بین‌المللی به ویژه کشورهای اسلامی، نهادهای خیریه و بشردوستانه خواست تا فوراً به کمک متضررین این حوادث بشتابند و در این شرایط حساس از هیچ گونه کمک و همکاری به آنها دریغ نکنند.

جاری شدن سیل در ولایت‌های مختلف افغانستان طی یک ماه گذشته ده‌ها کشته و مصدوم برجای گذاشته است.

سیلاب در «لوگر» 20 کشته برجای گذاشتسیل در «مهترلام» 3 کشته و 15 زخمی بر جای گذاشتبارندگی‌های شدید امروز و فردا 21 ولایت افغانستان را سیلابی خواهد کرد

این در حالی است که اداره هواشناسی افغانستان نیز امروز در اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال بارش شدید و جاری شدن سیل طی 31 مرداد و 1 شهریور در ولایت‌های بدخشان، تخار، نورستان، کنر، لغمان، ننگرهار، کاپیسا، پنجشیر، بغلان، پروان، بامیان، کابل، میدان وردک، لوگر، پکتیا، خوست، پکتیکا، غزنی، زابل، ارزگان، دایکندی و قندهار هشدار می‌دهد.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان به دنبال دانش خودروسازی

نشست دوجانبه میان هیئت‌های طالبان در کابل و آستانه به رهبری وزیر صنعت و تجارت این گروه و معاون نخست وزیر قزاقستان برگزار شد.

در این نشست بر روی سرمایه‌گذاری مشترک در بخش‌ کارخانه‌های خودروسازی در افغانستان بحث و گفتگو شد.

همچنین، دو طرف روی استخراج معادن، صنعت ماشین‌آلات، تعرفه ترجیحی برای کالاهای افغان، فراهم‌آوری تسهیلات ترانزیتی، روابط بانکی، برگزاری نشست سه‌جانبه ترانزیتی میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان، انتقال سیستم اسمارت بریج[حکومت‌داری الکترونیک] قزاقستان به افغانستان، تبادل‌نظر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان