Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@03:33:25 GMT

هایفو تراپی چیست ؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۸۴۰۲

دستگاه هایفو تراپی غیرتهاجمی برای کاهش چربی در دهه گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده اند. سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) که ​​تقریباً نیم قرن است برای درمان غیرتهاجمی تومورها استفاده می شود، اخیراً به عنوان روشی برای فرسایش انتخابی بافت چربی مورد ارزیابی قرار گرفته است. هایفو با متمرکز کردن امواج اولتراسونیک با شدت بالا در سطح بافت چربی زیر جلدی عمل می کند و باعث نکروز انعقادی کانونی با انقباض و ضخیم شدن بسته های کلاژن مجاور می شود و در عین حال بافت پوشاننده را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین مطالعه ایمنی و اثربخشی هایفو را برای کاهش چربی در شکم و پهلو نشان می دهد. این مطالعات کاهش مداوم دور شکم را حداقل 2 سانتی متر پس از یک درمان نشان می دهد. هایفو روشی ایمن و موثر برای کاهش چربی کانونی است.

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا که با نام های HIFU"، "لیفت صورت بدون جراحی" یا "لیفت صورت " نیز شناخته می شود، به یکی از پرطرفدارترین درمان های لیفتینگ، سفت کننده و سفت کننده صورت و بدن تبدیل شده است. دستگاه هایفو پوست شل را سفت و محکم می کند تا اثرات زمان و جاذبه را خنثی کند. فواید استفاده از هایفو تراپی شامل خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست روی صو ت، حذف نشانه های پیری ، خاصیت ارتجاعی پوست و افتادگی خطوط بدن، کل صورت، گردن، دکلته، بدن

هایفو تراپی روشی برای گرم کردن و فرسایش بافت غیرتهاجمی است که در حال حاضر برای درمان انواع اختلالات از جمله سنگ شکنی موج شوک، فیبروم رحم و تومورهای اندام جامد استفاده می‌شود. 5 این روش با ارسال امواج اولتراسونیک با انرژی بالا در سراسر پوست در سطح پایین، چاقی کانونی را کاهش می‌دهد. امواج مکانیکی اولتراسوند نیز از طریق سلول‌های چربی حرکت می‌کند و چرخه‌هایی از فشار افزایش یافته و کاهش می‌یابد که گاز را به شکل حباب از محلول خارج می‌کند. هنگامی که این حباب ها منفجر می شوند، انرژی آزاد می کنند و باعث آسیب مکانیکی بیشتر به سلول های چربی هدف می شوند.

مزایا هایفو تراپی :



نیازی به جراحی ندارد

بیماران در معرض اشعه قرار نمی گیرند.

دقیقاً بافت های بیمار را هدف قرار می دهد و بافت های سالم را بدون آسیب می گذارد

در مقایسه با جراحی یا پرتودرمانی عوارض جانبی کمتری دارد.

این یک روش سرپایی و با زمان بهبودی کوتاه است. اکثر بیماران در عرض 24 ساعت به فعالیت های عادی باز می گردند

اتوی صورت درما اف



اسکرابر پوست یا اتوی صورت ، کاردک پوست صورت از طریق ارتعاشات سری دستگاه آب را به ذرات کوچک تر تبدیل می کند تا وارد منافذ شود و منافذ را تمیز کند. با وارد کردن فقط کمی فشاربه پوست تا جوش های سرسیاه، سرسفید، روغن و سایر آلودگی ها به راحتی از منافذ خارج میشوند .

تفاوت بین اسکرابر پوست و اتوی صورت چیست؟



برای بسیاری از افراد، این تفاوت می تواند گیج کننده باشد. بسیاری از مردم به یک دستگاه مراقبت از پوست لاستیکی ارتعاشی فکر می کنند، اما در حالی که این دستگاه لرزش دارد، از اولتراسوند استفاده نمی کند. اگرچه آن اسکرابرهای صورت خوب هستند و برای بسیاری از افراد نتایج عالی نشان می دهند، اما به کارکرد اسکرابرهای اولتراسونیک پوست نیستند.

در حالی که امواج صوتی ساطع شده از دستگاه ها به شل شدن و باز شدن منافذ کمک می کند، این فرآیند در اینجا متوقف نمی شود، بلکه کاردک شستشوی اولتراسونیک نیز روی پوست می لغزد و آنچه را که از آن جدا شده جمع آوری و تمیز می کند. برخی از طرفداران این دستگاه‌ها خاطرنشان کرده‌اند که اغلب می‌توانید روغن‌ها و آلودگی هایی را که از منافذ خارج می‌شوند، در طول درمان‌های اولتراسونیک اتوی صورت مشاهده کنید.

دستگاه‌های اتوی صورت اولتراسونیک مختلفی را در بازار خواهید یافت، به بسیاری از این دستگاه ها که ویژگی‌های اضافی را نیز تقویت می‌کنند. برخی نیز ممکن است برای ایجاد اثر لیفتینگ مفید باشند یا حالت هایی برای مرطوب کردن پوست و کارهای دیگر داشته باشند.

دستگاه پلاژن سه هنپیس

لایه برداری

لایه برداری پوست با از بین بردن سلول های مرده خارجی ترین لایه پوست. اپیدرم صورت را صاف و تازه می کند . پلاژن تراپی برای انواع پوست مناسب است.



جذب مواد



پلاژن از طریق یک کپسول مخصوص پوست را پاکسازی می کند و در عین حال مواد مغذی فعال را به آن تزریق می کند. بسته به نیاز هر نوع پوست، کپسول Neorivive را برای جوانسازی و ضد پیری و یا Neobright را برای سفید کردن و بهبود بافت پوست انتخاب میشود .

اکسیژن رسانی اکسیژنو



دستگاه پلاژن تراپی حباب های CO2 تولید می کند که با پوست در تعامل است و منجر به تولید اکسیژن در سلول ها می شود. در نتیجه، جریان ریزرگ های ناحیه و متابولیسم پوست افزایش می یابد.



روش سفت کردن پیشرونده پوست TriPollar® RF با دستگاهی پیشرفته انجام می شود که از فرکانس رادیویی (RF) برای گرم کردن ملایم پوست استفاده می کند. در پاسخ، بدن سلول‌های فیبروبلاست را تولید می‌کند - پیام‌رسان‌های شیمیایی که سلول‌های شفابخش را فرا می‌خوانند و رشد کلاژن جدید را تحریک می‌کنند. از دست دادن و پیری کلاژن مسئول بسیاری از شل شدن و چروک شدن پوست است که با افزایش سن ایجاد می شود.

مراجعه کنندگان می توانند نتایج را پس از یک تا دو جلسه درمان مشاهده کنند، اما پس از اتمام دوره کامل، بدن به تولید کلاژن جدید ادامه می دهد. این به سفت شدن طولانی مدت پوست کمک می کند.

 

روش پلاژن تراپی را می توان در بسیاری از مناطق مشکل دار بدن انجام داد، از جمله:

صورت: خطوط ریز و چین و چروک ها را به روشی ایمن و موثر کاهش می دهد.

بازوها: قابلیت ارتجاعی و استحکام را در این ناحیه مشکل رایج بازیابی می کند.

پاها و ران‌ها: پوست سفت‌تر، خطوط کوچک‌تر و پتانسیل کمتری برای سلولیت در سرتاسر پاها، به‌ویژه ران‌ها.

شکم و ناحیه شکم: پوست سفت‌تر به معنای افتادگی کمتر و فاصله کمی از خط کمر است.

 

جهت مشاوره و خرید دستگاه های پوست و زیبایی سالن و خانگی با کارشناسان ما در مجموعه بلپو تماس بگیرید .

منبع: الف

کلیدواژه: اتوی صورت دستگاه ها سلول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوز‌های لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرم معجزه
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟