Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح از هوشمندسازی در حوزه حسابرسی و سیستمی شدن تمامی فرآیندهای مربوطه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آشنایی حسابرسان داخلی شهرداری با دیدگاه‌های نوین این حوزه و استمرار و پویایی این مهم، با شاخص های تعریف شده در حوزه حسابرسی در این دوره از مدیریت شهری مورد تاکید و اهمیت قرار گرفته و این اقدام سبب ارتقاء جایگاه حسابرسی در مدیریت شهری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار تهران ادامه داد: پس از آسیب شناسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که به روزرسانی دانش و مهارت و تخصصی شدن امور حسابرسی در شهرداری تهران ضرورت داشته و در این راستا کارگاه‌های آموزشی حسابرسان داخلی که اخیرا از سوی اداره کل امور مجامع و حسابرسی برگزار می‌شود یکی از اقداماتی است که مورد تاکید بوده است.

وی با بیان اینکه امور حسابرسی در شهرداری تهران باید به جایگاه واقعی خود برسد، اضافه کرد: نظارت بر خرج و نظارت پس از خرج در حوزه حسابرسی، مورد غفلت واقع شده است؛ لذا تقویت این دو حوزه و تجدید قوای آن، با کنترل و نظارت بر خروجی این دو حوزه و اصلاح ساختار مالی و اجرایی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها در این بخش، سبب خواهد شد تا به جایگاه اصلی در حوزه حسابرسی برسیم.

گام بلند در اتمام پروژه شهید بروجردی

بزرگترین معارض باقی مانده از پروژه ی بزرگراه شهید بروجردی پس از ۱۰ سال به همت شهرداری منطقه ۱۸ مرتفع شد.

شهردار منطقه ۱۸ با اجرای آرای ماده ۱۰۰ معارضین ملکی طرح فرا منطقه ای بزرگراه شهید بروجردی، ملک گاراژ برنا بر اساس حکم قطعی کمیسیون ماده صد، با رای قلع و قمع، واقع در زیر گذر دور برگردان شهید بروجردی پس از اخذ رای دیوان عدالت اداری و طی مراحل قانونی، اخذ حکم قضایی و هماهنگی با نیرو های امنیتی و انتظامی، تصرف و در جهت احداث ادامه بزرگراه شهید بروجردی تخریب شد.

محمد جواد خسروی با تاکید بر اهمیت مساله ترافیک شهر تهران افزود: این معارض به گره ای چند  ساله برای احداث این بزرگراه مهم بدل شده بود که به همت همکاران ما در منطقه ۱۸ و همراهی شهردار تهران این گره به نفع شهروندان باز شد، ملک موصوف پیش از این به صورت  واحدهای تجاری در حال بهره برداری بوده و مانع از ادامه احداث بزرگراه شهید بروجردی بوده است.

بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی به طول تقریبی پنج کیلومتر و از آزادگان تا بلوار بهار را شامل می‌شود و دارای دو قطعه است به طوری که از اتوبان آزادگان تا تقاطع الغدیر به طول تقریبی چهار کیلومتر و دارای پنج تقاطع غیر همسطح و قطعه دوم از تقاطع الغدیر تا بلوار بهار به طول تقریبی یک کیلومتر دارای دو تقاطع غیر همسطح را شامل می‌شود.

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.

عباس شعبانی ضمن اعلام خبر فوق از استمرار اقدامات اجرایی در بخش های مختلف پل تقاطع باقری- فرجام خبر داد و گفت: در حالی که فعالیت هایی ازقبیل خاکریزی و زیرسازی شیبراهه، زیرسازی دوربرگردان شرق به شرق و اجرای انهار و شبکه جمع آوری آبهای سطحی در جبهه شرقی پروژه به اتمام رسیده، در ضلع غربی تقاطع نیز اقداماتی نظیر احداث دیوار حائل شمال غرب، فونداسیون کوله، ایزولاسیون و جدولکاری دیوار جنوبی انجام شده است.

وی با اشاره به تهیه هندریل و درز انبساط پل تقاطع باقری- فرجام در کارگاه، از آغاز اجرای درز انبساط در بخش شرقی پل خبر داد و ابراز امیدواری کرد اجرای شیبراهه غربی  بزودی آغاز شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پایه های روشنایی در خیابان فرجام تنها معارض تاسیساتی باقیمانده در این پروژه است که در آینده نزدیک جابجا و برطرف خواهد شد.

طرح احداث تقاطع غیرهمسطح باقری- فرجام با هدف ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید باقری طراحی شده و از دی ماه سال ۱۳۹۹ توسط شهرداری منطقه چهار در حال اجرا است. این تقاطع شامل یک پل رفت و برگشت با طول ۴۷۶ متر بوده و پس از بهره برداری، شرق و غرب خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به یکدیگر متصل می سازد.

راه‌اندازی بزرگترین موکب دیجیتالی کشور در منطقه۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از راه اندازی بزرگترین موکب دیجیتالی کشور با اجرای پویش محرم هوشمند در دارالمومنین تهران خبر داد.

محمد امین سالاری پور گفت: دبیرخانه پویش محرم هوشمند در دارالمومنین تهران با هدف حمایت، معرفی ایده، طرح، محصولات دانش بنیان و صنایع نرم خلاق در حوزه هوشمند سازی ویژه عزاداری سالار شهیدان و پیاده روی اربعین راه اندازی شد.

وی با اشاره به طراحی این موکب دیجیتال افزود: این امکان فراهم شده تا تمامی استارتاپ ها و مجموعه های دانش بنیان که در خصوص عزاداری و محرم فعال هستند، با استفاده از ظرفیت های آموزشی، مشاوره ای و تخصصی رایگان، محصولات عزاداری خودر ا برای بزرگترین موکب دیجیتالی ویژه اربعین امسال ارائه کنند.  

سالاری پور با اشاره به همکاری معاونت علمی پژوهشی بسیج سپاه، مدیر خانه خلاق و نوآوری و شتاب دهنده ذوق و معاونت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اجرایی شدن این ایده افزود: نرم افزارهای موبایلی، نذورات دیجیتالی، محصولات دانش بنیان مرتبط با عزاداری، تجهیزات هوشمند عزاداری، ساماندهی نفرات برتر در راهپیمایی بازماندگان اربعین تنها بخشی از محورهای دبیرخانه پویش محرم هوشمند است و با متمرکز شدن ایده ها، این شرای مهیا می شود تا محصولات شاخص و فاخر دانش بنیان و خدمات ویژه عزاداری برای سال های پیش رو نیز به عنوان مرجع در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه محصولات قابل ارائه در موکب دیجیتالی اربعین  پس از پایش  دراختیار مردم قرار می گیرد، ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ ماه صفر است و صاحبان پلتفرم های پخش آنلاین و زنده مراسم ها، پلتفرم های نذر آنلاین، پلتفرم های پخش نوحه ها مدیحه سرایی ها به صورت آنلاین و آفلاین، پلتفرم اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری کلیه مراسم ها جهت دسترسی بهتر شهروندان، پلتفرم دیتای تمامی مساجد و هیات های فعال در ایام محرم می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

خدمات رایگان قرارگاه مرصاد در مناطق محروم منطقه ۹

قرارگاه مرصاد در راستای ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و درمانی و خیر همگانی با همکاری شهرداری منطقه 9 در قالب پویش «آخر ماه قاسمیون» و استفاده از یکی از متخصصان قلب و عروق اقدام به ویزیت رایگان شهروندان می کند.

این پویش در آخرین روز هر ماه با دعوت از خیرین انجام می شود و در اولین حرکت امروز در سرای محله شهید دستغیب منطقه ۹ آغاز به کار کرد.

اعزام ماشین آلات و نیرو به روستاهای سیل زده رودهن 

شهردار منطقه ۱۳ از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات  به روستاهای سیل زده رودهن به مدت ۱۰ روز خبر داد.

محمد هادی علی‌احمدی، گفت: با هدف کمک به مناطق سیل زده تعدادی ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری به همراه نیروهای خدمات شهری به روستاهای سیل زده رودهن اعزام شده است.

وی افزود: با توجه به وقوع سیل مخرب و آثار تخریبی و انباشت گل و لای در اماکن و معابر روستاهای سیل زده رودهن، شهرداری منطقه ۱۳ در کنار سایر دستگاه های امدادی  نسبت به اعزام ماشین آلات سبک و سنگین به همراه نیرو به روستاهای سیل زده اقدام کرده تا در جهت خدمات رسانی به هموطنان عزیز اقدام کنند.

شهردار منطقه ۱۳، نظافت و لایروبی و جمع آوری خاک و نخاله و شستشوی معابر را از جمله فعالیت های خدمات شهری منطقه در اولین روز اعزام نیروها به مناطق اعلام کرد.

بهره برداری از مخازن ذخیره آب‌رسانی اضطراری منطقه ۱۹ در آینده نزدیک

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی عملیات احداث مخازن ذخیره آب‌رسانی اضطراری در این منطقه و بهره برداری آن در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا جعفری در خصوص وضعیت پیشرفت مخازن ذخیره آب‌رسانی اضطراری افزود: به همین منظور عملیات حفاری و گودبرداری انجام شده و از چهار مخزن دو مورد نصب و در مرحله اتمام قرار دارند و تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ مخزن ذخیره آب رسانی اضطراری در زمانبندی های تعیین شده به منظور بهره‌مندی در مواقع مدیریت بحران در این منطقه احداث خواهد شد، گفت: تأمین آب شرب در مواقع بحرانی از جمله زلزله در کلانشهری همچون تهران مهمترین پارامتر برای حفظ حیات و تداوم عملیات امدادرسانی است و به همین منظور از این تعداد دو مخزن ۱۰۰ هزار لیتری آب در بوستان های ولایت و شقایق احداث و در فاز بعدی عملیات احداث چهار مخزن اضطراری که سه مورد آن در بوستان ولایت و یک مورد در بوستان بهشت قرار دارد، آغاز می شود. 

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه سیزده تهران شهرداری منطقه هجده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری منطقه نه تهران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری منطقه نه تهران بزرگراه شهید بروجردی روستاهای سیل زده بزرگراه شهید باقری حوزه حسابرسی آینده نزدیک شهرداری تهران شهرداری منطقه شهردار منطقه بهره برداری دانش بنیان ماشین آلات راه اندازی خواهد شد پل تقاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران