Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:31:56 GMT

کامرانی فر: به فیفا اطمینان خاطر دادیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۷۸۵۳

کامرانی فر: به فیفا اطمینان خاطر دادیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات این مجموعه در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر درمورد نامه اخیر فیفا و AFC و درخواست از فدراسیون فوتبال برای پاسخگویی نسبت به اظهارات اخیر برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با امضای یک نفر از مقامات فیفا و AFC یک نامه برای ما ارسال شد که در آن در بحث دخالت شخص ثالث اشاره به موضوعاتی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم با نظر تیم حقوقی فدراسیون و مسئولان بین الملل پاسخی تهیه کرده و برای فیفا ارسال کردیم.

وی افزود: نمی‌خواهیم زیاد به جزئیاتش وارد شویم اما به موضوعات مربوط به نامه پاسخ دادیم. در این پاسخ اعلام کردیم فدراسیون فوتبال کارهایش را مستقل انجام می‌دهد و درمورد انتخابات کسی بیرون از فدراسیون‌ها دخالتی داشته و نه ورود کرده است‌. اگر افرادی هم موضوعی را مطرح می‌کنند الزاما به معنی دخالت در امور فدراسیون نیست‌.  هرکس در جامعه می‌تواند صحبت کرده و موضوعی را مطرح کند اما این امر به معنی دخالت نیست. پاسخ خود را روز گذشته برای فیفا ارسال کردیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه فیفا و AFC نشانه ها را از کجا  آورده بودند تا بخواهند چند روز قبل از انتخابات نامه بزنند، توضیح داد: شاید صلاح نباشد درمورد جزییات نامه در یک برنامه تلویزیونی حرف زد اما نگران بودند از مجموعه ای خارج از فدراسیون در امور فدراسیون فوتبال دخالت شود اما اعلام کردیم هرگز چنین موضوعی صحت ندارد و افرادی که در اظهارنظرهای خود مطلبی را مطرح کردند، با توجه به اینکه در بحث ویلموتس در نامه فیفا اشاره شده بود ما هم پاسخ دادیم دراین مورد شبهاتی هست که از بیرون از فدراسیون آن را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

مجمع با دلایل قابل قبول می‌تواند در انتخابات رای ندهد/ اظهارات متناقض فیفا را گیج کرده است

کامرانی فر در گفت و گو با برنامه شب‌های های فوتبالی درخصوص اینکه آیا این نامه با امضای دبیرکل و رئیس فیفا و AFC ارسال شده است، پاسخ داد: خیر. در این نامه امضای دبیرکل و رئیس فیفا و AFC نیست اما نامه ای که از طرف آنها بیاید، برای ما فابل احترام است.

وی درمورد اینکه فردی که نامه را امضا کرده چه مسئولیتی داشته است، توضیح داد: این موضوع از جزییات نامه است که اجازه بدهید زیاد درباره اش صحبت نکنیم.

دبیرکل فدراسیون درمورد جزییات پاسخ فدراسیون، گفت: پاسخ کامل حقوقی را به فیفا ارسال کردیم تا نگرانی دوستان مان در فیفا و AFC برطرف شود.

کامرانی فر درمورد آخرین وضعیت مجمع انتخاباتی هشت شهریور، عنوان کرد: کارها طبق روال، اساسنامه و قانون در حال انجام است و هشت شهریور انتخابات انجام خواهد شد. نامه برای همه اعضای مجمع ارسال شده و مجمع در همان تاریخ برگزار خواهد شد. جای هیچ نگرانی ای نیست.

وی درخصوص اینکه آیا تغییراتی بین نامزدها ایجاد شده است، گفت: درمورد کاندیدها کمیته بدوی انتخابات در حال بررسی است. فقط می‌توانم بگویم دو نفر از عزیزان تایید شده اند و منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت نفر سوم چگونه خواهد شد تا آن را اعلام کنیم. باید دید تکلیف نفر سوم چه خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت انتخابات فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کامرانی فر خواهد شد فیفا و AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی