Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:56:56 GMT

باند سارقان مغازه و اماکن در اهواز متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۴۱۵

باند سارقان مغازه و اماکن در اهواز متلاشی شد

به گزارش ایرنا از  پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق با بررسی محل وقوع سرقت‌ها و کار اطلاعاتی اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای به سرکردگی فردی سابقه‌دار را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان تعداد زیادی کولر گازی پنجره‌ای، موتورهای کولر اسپلیت، دستگاه‌های دی وی آر دوربین‌های مداربسته، پنج دستگاه تلویزیون و لوازم بهداشتی و آرایشی سرقتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده با توجه به مستندات متقن پلیس به ۶۷ فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و عمومی اعتراف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی شد، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

دستبند پلیس هویزه بر دستان سارق سیم برق

سرهنگ "سهراب حسین نژاد" گفت: پی وقوع چند فقره سرقت سیم و تجهیزات برق در برخی مناطق این شهرستان، پایش‌های تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی سارق حرفه‌ای را در خصوص این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ابزار سرقت کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

سرهنگ حسین نژاد  تصریح کرد: سارق دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شد.

برچسب‌ها سرقت حمیدیه پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت حمیدیه پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت حمیدیه پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اهواز پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل