Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:31:28 GMT

۸ پروژه در سیروان افتتاح و کلنگ زنی می شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۵۲۶

۸ پروژه در سیروان افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: از این مقدار ۲۱۶ میلیارد ریال برای افتتاح پروژه‌ها و ۱۱۲ میلیارد ریال نیز برای کلنگ زنی بوده است.

وی اظهار داشت: افتتاح فیبر نوری حد فاصل کارخانه سیمان تا روستای سفیدخانی به طول ۱۳ کیلومتر، افتتاح شرکت تکین شیمی سپنتا تولیدکننده کودهای شیمیایی با اشتغال ۱۵ نفر، افتتاح و بهسازی راه‌های فرعی و روستایی به طول ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر، افتتاح پروژه گازرسانی به روستای چم روته و افتتاح اصلاح و تامین روشنایی شبکه معابر روستای ظهیری بخش مرکزی از پروژه‌های افتتاحی است.

فرماندار سیروان تاکید کرد: کلنگ زنی زایشگاه و پانسیون پزشکان شهر لومار، کلنگ زنی زمین چمن فوتبال لومار و کلنگ زنی کتابخانه عمومی روستای سرتنگ از پروژه‌های دیگر هفته دولت در این شهرستان است.

رئیسی به مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان اشاره و تصریح کرد: جاده چشمه چاهی هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته و تنها آسفالت بخشی از آن باقیمانده که با تکمیل آن مسیر شهرستان ۱۳ کیلومتر کوتاه می‌شود.

وی پمپاژ دشت سیروان را از اصلی ترین طرح‌های حوزه کشاورزی منطقه برشمرد و گفت: فاز اول این پروژه که منجر به آبی شدن ۲۰۰ هکتار از اراضی شده و ۱۲۰ نفر اشتغالزایی دارد، بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و تکمیل آن به ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فرماندار سیروان با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین اضافه کرد: در محدوده سه راهی کارزان امکانات بسیاری خوبی برای پذیرایی از زوار در نظر گرفته شده که شامل ۷۵ سرویس بهداشتی، ۷۵ وضوخانه و ۲۰ دوش حمام است و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین مهیا شده و در ۲ لاین از زوار آقا و خانم پذیرایی می‌شود.

رئیسی ویژگی‌های گردشگری را در شهرستان بسیار ممتاز توصیف کرد که در صورت جذب سرمایه گذار می‌توان از این مزیت برای توسعه منطقه بهره گرفت.

به گفته رئیسی، شهرستان سیروان با ۱۷ هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس ۲۵۰ شهید تقدیم آرمان‌های نظام کرده است.

کد خبر 5571170

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سیروان هفته دولت ایلام بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد همدان خراسان رضوی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد

مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹۰ لیتر در روز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج‌، مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید بیش از یک میلیون لیتر در روز عصر امروز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری و برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.

ظرفیت تولید روزانه مینی پالایشگاه دهدشت معادل یک هزار و 400 تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین بوده که مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد و ظرفیت تولید یک میلیون و 59 لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین خواستار آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ اقتصادی در کمترین زمان ممکن شد و گفت: مینی‌پالایشگاه دهدشت ظرفیت اشتغال 500 نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از 300 نفر است.

سید‌علی احمدزاده با بیان اینکه مجوز پایانی پروژه در استان بوده و مشکلی در این زمینه نداریم، افزود: مسئولان استانی ملزم به همکاری با سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای هستند و هیچ کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این آیین با تاکید بر اینکه حرکت توسعه در کشور به سمت قله‌ای افتخار سرعت گرفته است، خاطرنشان کرد: واقعیت امر کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هر جایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

محسن منصوری با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های بزرگ و موثر در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: رئیس جمهور نسبت به رفع محرومیت و کمک به توسعه مناطق کمتر توسعه یافته حساسیت ویژه‌ای دارند و امیدوارم ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنعت نفت و ...در اختیار توسعه قرار گیرد.

موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح‌های تعریف شده خارج خواهد شد زیرا معتقدیم باید کار را به کننده سپرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود