Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در آیین مبادله تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با شرکت کاغذ سازی راشاکاسپین ایرانیان برای تامین مقوای مورد نیاز برای جلد کتاب های درسی افزود: توسعه صنعتی استان به صورت نظام مند در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه زنجان در صنایع مختلف از جمله در صنایع سلولزی و کاغذی موفق است، اظهار داشت: تا کنون تمام مقوای موردنیاز برای تولید جلد کتب درسی از خارج کشور تامین می‌شد ولی امسال خوشبختانه طی قراردادی که شاهد انعقاد آن بودیم تمام نیاز داخلی در این حوزه در استان زنجان تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشارچی با اشاره به تمایز شرکت کاغذ سازی راشاکاسپین ایرانیان با سایر واحد های مشابه، افزود: یک تمایز عمده این واحد صنعتی با سایر واحدهای موجود، بازیافت ضایعات کاغذ به وسیله دستگاه های پیشرفته صنعتی است به طوری‌که طی فرایند تولید هیچ درختی قطع نمی‌شود و به اصطلاح تناقضی با مسائل زیست محیطی ندارد.

به گزارش ایرنا مجتمع کاغذی سازی راشا کاسپین ایرانیان که در حال حاضر بزرگترین کارخانه کاغذسازی ایران با ظرفیت تولید سالانه ۱۷ هزار تن است، در سال ۱۳۹۵ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در محدوده ای ۱۵ هکتاری  واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر زنجان تاسیس شد.

برچسب‌ها استانداری زنجان وزارت آموزش و پرورش زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان وزارت آموزش و پرورش زنجان استانداری زنجان وزارت آموزش و پرورش زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در غرب مازندران در حوزه خرید و فروش املاک و محصولات شرکت های تولیدی و صنعتی با چک های بلامحل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای کلاهبرداری در برخی شهرستان های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا 40 تا 50 سال هستند به همراه مردی حدودا 37 ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش های صنعتی و تولیدی با صدور چک های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می کردند.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از 2 هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه