Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@07:07:33 GMT

نزاع عجیب و غریب سرمربیان فعلی و سابق تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۹۹۲

نزاع عجیب و غریب سرمربیان فعلی و سابق تیم ملی!

سالن کوچک فدراسیون والیبال روز گذشته تقریباً پر از تماشاگر شده بود، والیبال دوستانی که برای تماشای قهرمانی نوجوانان ایران در آسیا خود را به محل برگزاری بازی ایران و ژاپن رسانده بودند؛ از خانواده‌های ستاره های تیم ملی و تعدادی کودک که با لباس های یکدست در سالن حضور پیدا کرده بودند گرفته تا یک سری هوادار عادی عاشق والیبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در گوشه دیگری از سال هم تعداد کمی از هواداران ژاپن نشسته بودند که مانند همه تماشاگران آسیای شرقی، قبل، حین و بعد از مسابقه سر و صدای زیادی به وجود آوردند.

بازی شروع شد و شاگردان محمد وکیلی که در مسابقات قبلی خود کم تر به حریفان اجازه داده بودند که حتی به امتیاز ٢٠ برسند، در ست اول کار را به ژاپن واگذار کردند. تصور می‌شد که این یک شوک باشد و نوجوانان ایران در ست های بعدی به بازی برگشته و نهایتا در تهران جام قهرمانی را بالای سر بیرند اما شاگردان وکیلی در کمال ناباروری دو ست بعدی را هم واگذار کردند تا دست ایران از قهرمانی آسیا کوتاه بماند، آن هم در تهران و سالن فدراسیون کشور خودمان.

در طول مسابقه شاهد بودیم که محمد وکیلی چند باری را نسبت به عملکرد داور بازی معترض شده بود. البته با مشاهده بازی می توان به این موضوع تاکید کرد که قضاوت مسابقه مشکل آنچنانی نداشت، حداقل نقصی که بخواهد که در نتیجه جدال دو تیم ایران و ژاپن تاثیر گذار باشد.

اما جنجال اصلی بعد از بازی آغاز شد. جایی که محمد وکیلی اعتراضات خود نسبت به داوری را وارد فاز جدیدی کرد. او به میز پارک کی وون(سرمربی سابق تیم ملی ایران و ناظر مسابقات نوجوانان آسیا) نزدیک شد و با صدای بلند او را خطاب قرار داد. این عصبانیت وکیلی با واکنش باورنکردنی پارک همراه شد و او با صدایی بلندتر و صورتی درهم از عبارات "get away" و "go out“(برو بیرون و برو گمشو) خطاب به سرمربی تیم ملی نوجوانان استفاده کرد. وکیلی هم با علامت "هیس" پارک را دعوت به سکوت کرد.

این پایان اتفاقات جنجالی عصر دوشنبه نبود. وکیلی بعد از پارک سراغ رئیس کمیته داوران آسیا یعنی فرهاد شاهمیری رفت. او از شاهمیری در مورد انتخاب این داور توضیح خواست. او به شاهمیری گفت: «اگر خوشحالین اوکی خوشحال باشید. من مشکلی ندارم ولی کدوم رو به نفع ما گرفت؟»
شاهمیری هم در حالی که سعی می کرد آرامش خود را حفظ کند خطاب به وکیلی تاکید کرد که داوردثی هیچ مشکلی نداشت.

البته با گذشت چند دقیقه محمد وکیلی آرامش بیشتری پیدا کرد و از آن جلد عجیب و غریب خشمگین خود بیرون آمد تا جنجال دوشنبه عصر فدراسیون والیبال اینگونه و با قهرمانی نوجوانان ژاپن در ایران خاتمه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: پای لنگ سازمان لیگ در برنامه‌ریزی! دفاع مار زنگی آسیا از مهاجم جنجالی استقلال مهاجم جنجالی استقلال قرمزپوش می‌شود/ عکس نیک‌نفس به بازی هفته چهارم می‌رسد؟

۲۵۱۲۵۷

کد خبر 1665418

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران محمد وکیلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال

ایسنا/فارس متولی هندبال استان فارس از تایید سالن‌ها و هتل‌های شیرازی برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا توسط مسئول جهانی این رشته ورزشی خبر داد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: «بدر الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و «احمد ابوالیل» مدیر اجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا در سفر به شیراز از وضعیت سالن‌های ورزشی و هتل‌های این شهر بازدید کردند.

رضا غلامشاهی افزود: برای برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در شیراز، چند هتل را در نظر داریم که هتل‌های ۵ ستاره برای تیم‌های سطح یک و سایر هتل‌ها برای تیم‌های سطح ۲ و ۳ در نظر گرفته‌ شده‌اند.

متولی هندبال فارس با بیان اینکه همگی هتل‌ها مورد تایید و رضایت مسئولان هندبال آسیا و جهان قرار گرفته‌اند، گفت: آن‌ها که پیش‌تر از امکانات شهر اصفهان بازدید کرده بودند، شیراز را از نظر برخورداری از هتل‌های باکیفیت، بالاتر از شهر اصفهان قرار دادند.

وی با تصریح اینکه سالن‌های دانشگاه آزاد اسلامی صدرا و شرکت عمران صدرا برای میزبانی از این رقابت‌ها در نظر گرفته شده‌اند، گفت: امیدواریم استاندار فارس و اداره ورزش استان دست به دست هم دهند تا هر چه زودتر شاهد تکمیل سالن ۶ هزارنفری شیراز باشیم و بتوانیم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

غلامشاهی در پایان گفت: با توجه به ابراز رضایت مسئولان هندبال آسیا و جهان، امیدواری زیادی وجود دارد که بتوانیم میزبانی شایسته‌ای را در شهر شیراز داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، دهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور در شیراز برگزار خواهد شد و تیم‌ هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با هند و عراق همگروه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم