Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تاکید اعضای کمیسیون بر عدم افزایش قیمت بلیت پروازها به کشور عراق در ایام اربعین خبر داد.

کمال علی پور در گفت وگو با ایران اکونومیست، در تشریح جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در این جلسه، چالش های صنعت هوایی کشور  و همچنین بحث قیمت پروازها در ایام اربعین  با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی مورد بررسی قرار گرفت و بر عدم افزایش قیمت بلیت پروازها به کشور عراق در ایام اربعین تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد قیمت پروازها به شهر نجف در ایام اربعین از حدود ۶ میلیون تومان بیشتر نباشد. بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته در این ایام  ۲۲۰ تا ۲۳۰ پرواز در هر هفته زائرین را به شهر نجف منتقل می‌کنند.

علیپور گفت: در ادامه جلسه، برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل و نقل هوایی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا سازمان هواپیمایی کشور و شرکت‌های هواپیمایی پیشنهادات خود را به کمیسیون عمران ارائه کرده تا در تدوین برنامه هفتم مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: لازم است در برنامه هفتم توسعه به ظرفیت های داخل کشور در حوزه ساخت قطعات هواپیما توجه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بلیط هواپیما ، کمیسیون عمران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بلیط هواپیما کمیسیون عمران ایام اربعین کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات