Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل : احداث زمین والیبال ساحلی با حمایت شهرداری ها محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،پیمان مدرس رئیس هیأت والیبال استان اردبیل در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی گفت:حضور خبرنگاران در جامعه بخصوص جامعه ورزش بسیار مهم و موثر است و رسالت خبرنگار صداقت خبرشان است که خبرنگاران با نگاه موشکافانه خود,بستر و زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس در این نشست با بیان اینکه دوره ریاست بنده با شروع کرونا در دنیا بود ولی ما سعی کردیم نگذاریم به والیبال آسیب برسد گفت: پس از انتخابات مجمع در سال ۹۹ با رایزنی های سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و‌جوانان استان اردبیل با فدراسیون برای اولین بار مجوز تیم داری لیگ دسته یک را برعهده گرفتیم و با عنایت پروردگار و تلاش هیات دو تیم عقاب ملل اردبیل و شهدای ارشق مشگین‌شهر وارد لیگ دسته یک شد.

پیمان مدرس در ادامه از برگزاری دوره آموزشی داوری و مربیگری،کلاسهای ارتقا و دانش افزایی ویژه مربیان و داوران در دسته های مختلف عنوان کرد و  افزود :برای اولین بار ۴ نفر از مربیان درجه یک استان اردبیل ارتقا یافته و به دوره مربیگری بین المللی سطح یک اعزام و موفق به کسب  نمره قبولی شدند.

رییس هیات والیبال در ادامه اضافه کرد: تعداد آمار بیمه ای  ورزشکاران هیات والیبال در ۵ ماهه اول سال‌جاری 2هزار و 966  نفر بیمه شده هستند که  هزار و 660  نفر بیمه شده بانوان و هزار و 306  نفر بیمه شده ورزشی آقایان را داریم که انتظار میرود تا پایان سال این آمار به بیش از 5 هزار ورزشکار سازمان یافته برسد.

پیمان مدرس در ادامه با اشاره به رتبه بندی فدراسیون و همچنین احداث زمین والیبال ساحلی در استان افزود:رتبه هیات والیبال استان اردبیل در سال ۹۹،رتبه ۲۸ کشوری بود  اما با تلاش و کوشش اعضای هیات و اداره کل به رتبه ۱۱ کشوری ارتقا یافته‌ایم و اگر والیبال ساحلی را با حمایت مسئولین شهری و شهرداری ها در سطح استان راه‌انداری کنیم می‌توانیم به رتبه تک رقمی و زیر ۱۰ برسیم و هیات والیبال استان را در رتبه های بالای کشوری شاهد باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: با مساعدت‌های اداره کل و تلاش هیات استان از حیث تجهیزات و لوازم ورزشی،توپ و تور ،هیچ کمبودی در هیات‌های شهرستانی وجود ندارد و هیأت‌های شهرستان ها در راستای فعالیت های خود و همچین در جهت برگزاری دوره های استعداد یابی تجهیز هستند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل والیبال ساحلی والیبال استان استان اردبیل هیات والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟