Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال‌احمر اصفهان گفت: امسال پویش نذر آب پنج با رویکردهای محیط‌زیستی، آموزشی و ارتقای سلامت در ورکان کاشان، چوپانان نائین و قورتان ورزنه که جزو مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی هستند، اجرایی خواهد شد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات اولیه این پویش از جمله نیازسنجی منطقه‌ای، برگزاری جلسات هماهنگی با خیران جهت جذب مشارکت‌های مالی انجام شده و مقرر شد در هر منطقه متناسب با نیاز آن اقدامات لازم عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار خدمات آب‌رسانی که در این مناطق انجام می‌دهیم، نسبت به اعزام کاروان سلامت متشکل از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت و ارائه خدمات دارو و درمان، ارائه خدمات بهداشتی، توزیع سبدهای معیشتی و حمایتی، توزیع لوازم‌التحریر و پوشاک مدارس، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری بسته به ظرفیت منطقه همچون طرح نیابت، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری دوره‌های آموزش امداد و بهداشت و نیز توانمندسازی محلات با رویکرد کارآفرینی و اشتغال اقدام خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر اصفهان گفت: این طرح قرار است با اولویت تأمین آب پایدار در شهریور ماه اجرا شود.

وی با درخواست از خیران، داوطلبان و اعضای خانه‌های هلال گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و جذب مشارکت‌های مالی، در تأمین بخشی از نیازهای اساسی مناطق مذکور از جمله تهیه تانکرهای آب و اتصالات مربوطه و نیز تأمین دارو و سبدهای معیشتی قدمی هر چند کوچک در این امر خداپسندانه گام بردارند.

کد خبر 599289

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان سرپرست جمعیت هلال احمر اصفهان پویش نذر آب آبرسانی هلال احمر هلال احمر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی