Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان افزود: ایرنا تجربه عمیق، ریشه‌دار، ایستادگی و بلوغ در کار حرفه‌ای، تولید محتوا، خبر و اطلاع‌رسانی هوشمندانه و به روز دارد.

وی اظهار داشت: بدون اغراق اگر زحمات  و تلاش‌های ایرنا و  مجموعه‌های مختلف خبری و رسانه‌ای نبود امروز شاهد بلوغ، بصیرت، پختگی، روشن‌بینی و  نگاه انقلابی عمومی در مردم  و جامعه نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انقلاب  اسلامی با همت، هم‌افزایی، کمک به همدیگر، انتقال دانش‌ها و تجربه‌های خبرنگاران، نخبگان،  اصحاب رسانه در جنگ روانی و شناختی علیه دشمن مقاومت و استقامت و  یکی یکی قله‌ها را فتح  کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جبهه مقاومت، اقتدار مسلمانان، رشد ندای آزادیخواهی، رشد فریاد استقلال‌طلبی و اراده مردم  محصول حرکت مردمی انقلابی و استقامت جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام گرزین افزود: دشمنان در مهم ترین جنگ تبلیغاتی، شناختی و ترکیبی سعی در تغییر نظام فکری نخبگان، مسوولان، افکار عمومی و اذهان مردم را داشته تا با تغییر نظام محاسباتی آنها بتوانند رویکرد و تصمیم‌گیری جامعه را تغییر دهند و به یقین در مقابله با این جنگ شناختی و روانی تبلیغات اسلامی و اصحاب رسانه اهداف مشترکی دارند.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین همین مساله بوده است، چرا که دشمنان در این زمینه فوق‌العاده حرفه‌ای و خبیثانه کار کرده تا با منحرف کردن افکار عمومی نخبگان و مسوولان انقلاب را تضعیف و متوقف کنند و انقلاب اسلامی از رشد تاریخی سریع و خیره‌کننده خودش باز بماند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به مردم دنیا جرات داده تا استقلال، غیرت و تاریخ خود را مطالبه کنند که با لطف الهی، درایت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های نخبگانی در بدنه حاکمیت به یقین انقلاب اسلامی محقق شده است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر تبیین صادقانه، سریع و هوشمندانه نباشد تعالی بشریت با یک انحراف مواجه می‌شود که به راحتی  قابل درمان نیست.

حجت‌الاسلام گرزین افزود: دنیای غرب برخلاف ادعای خودش بی‌شک کم‌لطف‌ترین و خائن‌ترین مجموعه ها در اطلاع رسانی به بشریت بوده است، چرا که سعی داشته بشریت را در یک ایستایی و عقب‌ماندگی نگه دارد.

وی اظهار داشت:  اطلاع‌رسانی‌های دنیای غرب به دنیا ومردمش صادقانه نبوده و برخلاف رشد و تعالی افراد بوده است.

وی بیان کرد: غرب بعد این همه سابقه در فعالیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای وهنری باید درحال رشد تعالی کمال باشد ولی امروز در حال افول است و محققین آمریکایی بیش از ۷۰۰ کتاب را درباره افول این کشورنوشتند در حالی که  اگر غرب با مردم خود و دنیا صادق بود باید زمینه رشد و تعالی همه جانبه اقتصادی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی مردم را فراهم می کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر رشد و تعالی در غرب نبوده یعنی دستگاه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی آنها با مردم خودشان هم صادق نبوده است.

حجت‌الاسلام گرزین افزود: برخلاف غرب دستگاه‌های اطلاع‌رسانی، خبری، رسانه‌ای و هنری دولتی و خصوصی جمهوری اسلامی ایران صادقانه، هوشمندانه، دلسوزانه همراه با حفظ امانت اخبار، اطلاعات و تحلیل‌ها را به مردم منتقل می‌کنند.

وی اظهار داشت: شاید از ظواهر حرفه‌ای چند قدمی از دنیای غرب عقب بوده ولی از جنبه امانتداری، صداقت، دلسوزی، تلاش شبانه‌روزی همراه با سرعت در انتقال و حفظ اخلاق، کرامت انسانی، هویت اجتماعی و اعتقادی انصافا مجموعه‌های خبری و رسانه‌ای به ویژه مجموعه فاخر میانگین نمره خوبی دارند.

وی بیان کرد: اگر مجموعه‌های رسانه‌ای و خبررسانی با مردم صادق بوده می‌تواند زمینه رشد همه جانبه را فراهم  و اگر نباشد زمینه پسرفتش را فراهم می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آیات قرآن سراسر تبیین درست، منطقی و عقلایی را تاکید کرده که رسالت همه انبیا و اولیا بوده است.

حجت الاسلام گرزین افزود: در حقیقت اولین خبرنگاران و مجموعه‌های خبری عالم انبیا و دستگاه نبوت بوده که رسالتشان از طرف خدا بوده است.

وی اظهار داشت: رسالت خبررسانی و اطلاع رسانی صادقانه، درست و هوشمندانه ماموریت خدا به انبیا بوده که افتخاری برای مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران در مجموعه های مختلف خبررسانی ها و اطلاع‌رسانی‌هاست.

وی بیان کرد: اهمیت اطلاع‌رسانی همین کافی بوده که وقتی خدا انبیا را به این مهم مامور می‌کند، نشان می‌دهد یکی از مهمترین برنامه‌ها و راهکارهایی که هر جامعه و حکومتی برای تعالی مردم و بشریت داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با نیات پاک و صداقت مسوولان نظام به این مهم توجه ویژه داشته است.

حجت الاسلام گرزین افزود: فعالیت رسانه‌ای و خبری قبل از انقلاب شرایطی حاکم بوده که خیلی به نفع مردم کار نمی‌کردند چرا که تبعیت از سیستم غرب بود ولی با انقلاب اسلامی کسانی روی کار آمده و نرم افزارهایی حاکم شد که افرادی مسئولیت گرفتند که واقعا دغدغه رشد معنوی، مادی، حفظ هویت‌های اجتماعی، حفظ هویت‌های اعتقادی و انسانی، عقلانیت مردم و جامعه دارند.

وی اظهار داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه انقلابی سیاسی را در عالم ایجاد کرده و ابرقدرت‌های شرق و غرب را کنار زد و قدرت جدید در نظام سیاسی دنیا شد در دستگاه خبری و اطلاع‌رسانی هم تحولات چشمگیری ایفا کرد.

وی بیان کرد: دستگاه تولیدی خبر، خبررسانی و اطلاع‌رسانی جمهوری اسلامی ایران الگو در جهان اسلام می‌شود و امروز شاهدیم که آرام آرام دستگاه‌های مختلف خبری آمارها و بنگاه‌های اطلاع‌رسانی براساس الگوگیری از حرکت جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کردند.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

برچسب‌ها گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام گرزین جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی اطلاع رسانی رسانه ای مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند