Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قزوین گفت: در ایام هفته دولت ۲۹۹ پروژه در شهرستان قزوین افتتاح می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها ۱۴۳۹ شغل جدید در شهرستان قزوین شامل ۷۶۹ شغل مستقیم و ۶۷۰ شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: در ایام هفته دولت 299 پروژه در شهرستان قزوین با اعتباری بالغ بر چهارهزار  و 500 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با افتتاح 299 پروژه در هفته دولت برای 769 نفر به طور مستقیم و 670 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی با تأکید بر حل مسائل مردم تصریح کرد: شعار اصلی دولت سیزدهم دولت مردمی و ایران قوی است، هدف ما در دولت سیزدهم افزایش مشارکت مردمی است، تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کنار مدیران دولتی اقدامات خوبی انجام شود و بر همین اساس بسیاری از پروژه‌ها با مشارکت مردم و بخش خصوصی به نتیجه رسیده است. 

کاظمی افزود: شروع دولت سیزدهم آغاز چرخه امیدواری بود و امروز بعد از یک سال مفتخریم در هفته دولت اعلام کنیم با کارهای بزرگ و استفاده از حرکت گسترده مردمی در جهت جبران کم‌کاری‌های گذشته قدم برداشته‌ایم.

فرماندار قزوین یادآور شد: در انجام پروژه‌ها در یک سال گذشته یکی از رویکردهای ما تقویت روستاها و پیگیری حل مشکلات مردم روستا بوده است، چرا که اگر روستا قوی شود شهر می‌تواند به سمت توسعه پایدار حرکت کند، بر همین اساس بسیاری از پروژه‌های محیای افتتاح در حوزه روستا تقدیم مردم عزیز خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ آب شرب شرق قزوین، اجرای طرح هادی در چندین روستا از جمله سوگا، سیاهپوش، گازرخان، الولک، زرآباد، تأسیس مرکز جامع سلامت مشعلدار و رشتقون،گازرسانی به چندین روستا از جمله دربند، نهران، کیا کلایه، احداث مسکن مددجویی برای اقشار کم درآمد، احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله پروژه‌های مهمی است که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

بهره‌مندی 768 روستا از نعمت آب شرب سالم در هفته دولتوزیر آموزش و پرورش: 9000 کلاس درس ‌هفته دولت ‌افتتاح می‌شود1443 میلیارد تومان پروژه ویژه هفته دولت در کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

وی ادامه داد: ساخت مدارس ابتدایی و متوسطه، پروژه‌های کشاورزی، استخرهای معیشتی ذخیره آب، تقویت پست و خط انتقال برق، پروژه های آبخیر داری، خط انتقال و بهسازی چشمه و آب‌های کشاورزی و شُرب، بهسازی و آسفالت محورهای قزوین به بهرام آباد، آلتین‌کش به سیردان نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این هفته است.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین هفته دولت استانداری قزوین هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است