Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد انوشیروانی گفت:در یکسال گذشته ۱۳ طرح اشتغال زایی و کارآفرینی به مبلغ ۸۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص علکرد حوزه جوانان در یکسال گذشته از ارائه تسهیلات به ۱۳ طرح اشتغال زایی و کارآفرینی به مبلغ ۸۲۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: عملکرد حوزه فرهنگی و امور جوانان در یک سال گذشته ۵۲ جلسه ستاد ساماندهی برگزار شده است که ۵ مورد آن استانی و ۴۷ مورد آن شهرستانی بوده است و تعداد جلسات کمیته های تخصصی استانی و شهرستانی را ۳۵ مورد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی افزود: 23طرح مصوب جهت دریافت تسهیلات در سال 1400 به صندوق معرفی گردیده که از این تعداد 13 متقاضی موفق به دریافت تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی شده و در مجموع 8250 میلیون ریال در سال مذکور جذب شده است در حوزه طرحهای ملی نیز 9 طرح سمنها در موضوعات کسب و کار و کارآفرینی و استارتاپها برگزار شده است.انوشیروانی در ادامه اضافه کرد: سومین مرحله طرح سرباز مهارت با هدف پادگانهای آموزشی از ابتدای سال در دو پادگان آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر و شهید مدنی اصلاندوز آغاز شده و در مجموع 5714 نفر سرباز وظیفه در پادگانهای اصلاندوز و مشگین شهر در موضوعات آشنایی با مهارتهای عمومی اشتغال، آشنایی با مهارتهای زندگی ،آشنایی مقدماتی با مبانی حقوق و سواد رسانه ای آموزش دیده اند.مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی فناورانه جوانان تصریح کرد: در این مرکز جوانان در سه مرحله ترویج، نوآوری و شتابدهی به ایده پردازی و ارائه طرح میپردازند که پس از تایید جهت ورود به بازار کار آماده می شود که در سال مذکور تمامی مراحل با موفقیت به پایان رسید و مواردی از قبیل رونمایی از اپلیکیشن تربال از دستاورهای این مرکز می باشد.وی تعداد سمن های این اداره کل در حوزه های اجتماعی، ورزشی ، فرهنگی، اعتقادی و مذهبی، علمی و پژوهشی، کارآفرینی،ازدواج و تعالی خانواده و... را ۱۱۷ سمن اعلام کرد که با مجوز دریافتی از وزارت ورزش و جوانان به فعالیت می پردازند که از این تعداد سمنها 7 سمن در یکسال گذشته به ثبت رسیده است.انوشیروانی در پایان با تشریح اقدامات و وظایف این اداره کل در خصوص ازدواج و تعالی خانواده که اهم آن برگزاری کارگاههای پیش از ازدواج است از برگزاری ۱۵۲ کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی (پیش از ازدواج) در استان و شهرستانهای تابعه خبر داد.مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برنامه های برگزار شده در حوزه فرهنگی اعم از دیدار با خانواده معظم شهدا،کمکهای مومنانه،مراسمات تجلیل از ورزشکاران،بازنشستگان و نشستهای عفاف و حجاب،امربه معروف و نهی از منکر این اداره کل را898 برنامه بیان کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه