Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@02:34:57 GMT

قیمت پنجره چوبی مدرن ضد آب

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۱۳۴

قیمت پنجره چوبی مدرن ضد آب

از صنایع محبوب می توان به صنعت وسایل چوبی اشاره کرد امروزه خیلی در دکوراسیونها از آن استفاده می شود، از جمله پنجره های چوبی که در ادامه به پنجره چوبی قیمت خرید فروش می پردازیم با بتوانیم اطلاعاتی شایسته شما ارائه دهیم.

ورودی در ماشینها و ساختمانها برای عبور هوا، صدا یا نور که به اصطلاح به آن پنجره می گویند که توسط صاحبان تولید کننده این محصول در جنسهای مختلف و مدلهای زیادی تولید شده است که از قدیم تا به امروز پنجره و درب چوبی جزئی از محبوب ترینها بوده است با این تفاوت که در گذشته به عنوان بخشی از خانه از آن استفاده می کردند ولی امروزه به غیر از آن در مصارف دکوراسیون نیز از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یه مسئله عادی بوده است که وسایل قدیمی قیمتی بیشتر داشته باشند و در مورد قیمت پنجره چوبی ما به دو دیدگاه و قیمت کاملا متفاوت بر میخوریم که از طرفی خرید آن را راحت تر می کند.

در دیدگاه اول با توجه به قدیمی بودن پنجره شما باید قیمتی بالا را مشاهده کنید و در صورت توان پرداخت کنید ولی در عوض پرداخت شما دارای پنجره قدیمی و چوبی خوبی بوده اید که می توانید با استفاده از جلا دهنده و محلولهای محافظ چوب لایه ایی محافظ روی پنجره قرار دهید و تا سالهای سال از دیدن آن بر روی دیوار منزل خود اذت ببرید.

پنجره چوبی ضد آب

در دیدگاه دیگر خیلی از تولید کنندگان با توجه به کاهش قیمت خود دست به تولید این نوع پنجره چوبی می زنند و شکل ظاهری آن را مانند نمونه های قدیمی و کهنه باسازی می کنند که ظاهر کار به همان صورت بوده است.

در جهان استفاده از چوب برای ساخت پنجره دوجداره قدمتی دیرینه دارد و چوب به عنوان اولین ماده ایی شناخته می شود که در ساخت پنجره استفاده شده است و به دلیل زیبایی و اصالتی که چوب دارد ساخت پنجره چوبی سنتی دوجداره ضد آب در صنعت پنجره سازی جایگاه خوبی پیدا کرده است.

با توجه به این که چوب می تواند رطوبت را به خود جذب کند و باعث آسیب دیدن پنجره چوبی شود، امروزه با رعایت برخی از نکات و انجام یک سری ترفندها می توان پنجره چوبی ضد آب تولید کرد بر روی پنجره های چوبی می توان پوششی از جنس پلی اورتان قرار داد تا پنجره ضد آب شود.

این پوشش برای مقاوم سازی درب و پنجره در برابر رطوبت مهم ترین اقدام می باشد که جنس آن می تواند کیلر یا رنگ باشد‌ رنگ پلی اورتان اغلب از کیلر می باشد کیلر را با سیلر ترکیب می کنند و به صورت رنگ شفافی است و با پیستوله یا قلم مو آن را روی پنجره می زنند نسبت به رنگ کیلر مقاوم تر می باشد و لی هزینه آن بالاتر است برای ساخت پنجره چوبی از چوبهای مختلفی استفاده می شود از چوبهایی که در ساخت پنجره چوبی استفاده می شود.

پنجره چوبی مدرن

برخی از هنرها به حدی خاص و زیبا هستند که نه تنها هرگز کنار گذاشته نمی شوند بلکه همیشه هم به کار گرفته می شوند مانند پنجره آلومینیومی و چوبی قدیمی مدرن ساده که بیشتر افراد آنها را از نمای نزدیک مشاهده کرده اند و با طرح زیبای آنها آشنایی دارند این نوع از پنجره ساخته شده از چوب طبیعی و باکیفیت می باشد به همین دلیل مقاومت خیلی زیادی دارند و برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی اتاق و سالن انتخابی عالی و برتر محسوب می شوند پنجره های چوبی با استفاده از الگو ساخته می شوند به همین دلیل طول ابعاد و اندازه آنها بسیار دقیق است و هیچ بی نظمی در شکل ظاهری آنها مشاهده نمی شود.

به همان نسبتی که کیفیت و استحکام ویژگی خیلی مهمی است زیبایی هم عاملی موثر است به همین خاطر انتخاب پنجره چوبی مدرن و پنجره آهنی ساده مدرن برای قسمتهای داخلی و بیرونی ساختمان خیلی مناسب است در واقع پنجره چوبی دارای معایب و مزیتهایی می باشد که توجه کردن به آنها لازم است از مهمترین مزیتهای استفاده از پنجره چوبی مدرن باید به دوام بالای قاب و یا چهارچوب آن اشاره کرد همچنین این پنجره ها به نحوی عایق حرارت هستند پس در فصول مختلف از ورود هوای بیرون به داخل جلوگیری می کنند که از این نظر می توان گفت برای صرفه جویی در مصرف انرژی انتخابی شایسته هستند.

تماشاخانه ببینید| یک اقدام عجیب میان دو کشور/ قرض دادن قلب امپراطور برزیل که در پرتغال نگهداری می‌شود به کشور برزیل پس از دو قرن ببینید | رو در رو شدن زورگیر اتوبان نیایش با دادستان تهران در حضور مالباختگان فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساخت پنجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم

روستای شورکش از توابع شهرستان بابل استان مازندران است. بر روی رودخانه این روستا پل چوبی که هیچگونه ایمنی ندارد جهت عبور اهالی در نظر گرفته شده است اما با بارش های اخیر و سیلابی شدن رودخانه تنها پل چوبی این رودخانه تخریب شد و اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی و ساخت پل بر روی این رودخانه را کرد.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

عبور دلهره‌آور و ترسناک از رودخانه کشکان پلدختر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!