Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،  در دومین روز از هفته دولت، کارخانه تولید کاشی و سرامیک گلساز سرام واقع شهرک صنعتی پیشوا با حضور محسن نایبی معاون امنیتی استانداری، ابراهیم‌ تاجیک‌نوری فرماندار، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در شهرک صنعتی پیشوا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: با وجود آن که شهرستان پیشوا قطب تولید محصولات کشاورزی و یکی از مهمترین مناطق تأمین کننده نیاز غذایی مردم در استان تهران محسوب می‌شود ولی در حوزه صنعت نیز با استقرار شهرک صنعتی، گام‌های موثری در تولید و ایجاد اشتغال پایدار برداشته است.

ابراهیم تاجیک‌نوری افزود: توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه تولید و اشتغال و رفع موانع تولید باعث شده تا روند آغاز به کار کارخانه‌های مستقر در شهرک صنعتی تسریع پیدا کرده و شاهد افتتاح چند طرح، همزمان با هفته دولت باشیم.


وی گفت: شهرک صنعتی پیشوا به دلیل همجواری با محور تراتزیتی شرق کشور موسوم به امام رضا(ع) و دسترسی به محور قم – گرمسار و دارا بودن زیرساخت‌های مناسب، از ظرفیت ویژه‌ای در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برخوردار است و مسئولان شهرستان پیشوا نیز با تسهیل امور، شرایط این امر را فراهم می‌کنند.

وی در خصوص کارخانه تولید کاشی و سرامیک پیشوا گفت: این کارخانه با همت دولت سیزدهم تکمیل و تجهیز شده و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار پیشوا گفت: این کارخانه با اعتباری بالغ بر۳۳۰ میلیارد ریال احداث شده و برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم، شغل ایجاد کرده است.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است
 

برچسب‌ها هفته دولت شهرک صنعتی حسین نوش آبادی پیشوا دولت سیزدهم پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شهرک صنعتی حسین نوش آبادی هفته دولت شهرک صنعتی حسین نوش آبادی پیشوا دولت سیزدهم شهرک صنعتی پیشوا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید