Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از رفع مشکل آب در بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر کمبود آب در بیمارستان‌های همدان وجود ندارد.

علیرضا توقیری در گفت‌وگو با ایسنا پیرامون وضعیت بیمارستان‌های همدان در شرایط قطعی گسترده آب، اظهار کرد: از ابتدای قطعی آب در شهر همدان هیچ مشکلی در تامین آب بیمارستان‌های بعثت، فرشچیان سینا، فاطمیه و بیمارستان قلب فرشچیان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقیری دررابطه با محدودیت آب در بیمارستان بهشتی، توضیح داد: در چند روز گذشته به دلیل شرایط جغرافیایی و قطعی طولانی مدت آب، منبع ذخیره‌ی بیمارستان شهید بهشتی دچار افت شد بنابراین  مدیریت بیمارستان تصمیم به مدیریت منبع آب گرفت.

وی ادامه داد: بیمارستان شهید بهشتی، مرکز دیالیز است و دیالیز در هر مرتبه ۲۵۰ لیتر آب مصرف می‌کند و به فشار خاصی نیاز دارد که اگر تامین نشود کار نمی‌کند بنابراین مدیریت بیمارستان مجبور بودند برای تامین آب دستگاه‌ها، به مدت سه روز آب طبقات را جیره‌بندی کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هیچ خدمتی در این روزها تعطیل نشد، خاطرنشان کرد: تمام خدمات لازم و حتی انجام عمل جراحی پیوند کلیه در این بیمارستان انجام شد و مصارف حاشیه‌ای آب مانند سرویس‌های بهداشتی برای ساعاتی از روز، جیره‌بندی شد.

توقیری تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و از دیروز بعد از ظهر به صورت کامل آب بیمارستان وصل شده است.

وی در پایان بیان کرد: یک تانکر از طرف شهرداری تهران برای ناوگان آبرسانی به بیمارستان‌های همدان اضافه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تنش آبی همدان آبرساني سيار بیمارستان بهشتی همدان بیمارستان های همدان آب در بیمارستان وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان