Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:05:10 GMT

باید به رسالت تبیینی خودمان جامه عمل بپوشانیم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۴۸۷۹

باید به رسالت تبیینی خودمان جامه عمل بپوشانیم

ایسنا/لرستان دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان گفت: باید به رسالت تبیینی خودمان جامه عمل بپوشانیم.

منصور احمدی، در جلسه مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی لرستان که با حضور سخنگوی دولت در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که نبرد مردم لر بیشتر از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است، اظهار کرد: از این سخن وام می‌گیریم که نبرد اصحاب فرهنگ لرستان در عرصه فرهنگ دیدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نبرد اصحاب هنر لرستان در عرصه تولید آثار هنری نفیس دیدنی است، نبرد اصحاب رسانه و مطبوعات لرستان در عرصه جهاد رسانه‌ای دیدنی است، نبرد مدیران لرستان علی‌الرغم همه تنگ‌ناها و ضعف‌ها و همه مشکلات دیدنی است.

وی با اشاره به اینکه ما رسالت تبیینی داریم، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین، باید به این رسالت تبیینی خودمان جامه عمل بپوشانیم.

احمدی افزود: دولتمردان، مسئولان و زحمت‌کشان مردم در عرصه خدمت‌رسانی در لرستان چند اولویت ویژه دارند، همه دولتمردان ارزشمند، فعال و دلسوز هستند اما در لرستان روحیه میدانی و جهادی که در آن‌ها وجود دارد دیدنی است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان افزود: مردمی بودن و در کنار آن‌ها قرار داشتن، در رأس همه این مدیران استاندار لرستان اساس کار خود را بر در کنار مردم بودن قرار داده که این روحیه در تک تک مدیران استان ساری و جاری است.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی که در لرستان در طی دولت سیزدهم اتفاق افتاده واقعاً در مرحله‌ای از پژوهشی که انجام دادیم ۱۰ مورد احصا شده که در ارزشیابی، نظارت و بررسی بر روی آمار و کاغذ و در عمل قابل ملاحظه و مشاهده است.

احمدی عنوان کرد: اعمال و خدماتی که در این دولت انجام شده قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست، در عرصه‌های فرهنگ، هنر، امور معیشتی ادعا داریم و می‌توانیم ثابت کنیم که اتفاقاتی افتاده است که قابل مقایسه نیست.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان افزود: ما در حوزه فرهنگی پروژه‌هایی داریم که سال‌ها به دلایل مختلف اقتصادی در رکورد بود که طی چند ماه گذشته فعال شدند و در حال پیشروی فیزیکی هستند که امیدواریم به زودی بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه تحول فرهنگی و رسانه‌ای نیز همین اتفاق افتاده است، ما خودمان و رسالتمان را به‌عنوان مجری دولت خدمت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می‌دانیم و افتخار می‌کنیم هرچند کم و ناقص در حال خدمت‌گذاری به فرهنگ والای لرستان هستیم.

احمدی تصریح کرد: لرستان زیرساخت‌های فرهنگی بی‌شماری دارد، استان آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله‌العظمی کمالوندی، علامه شهیدی، استاد زرین‌کوب، مهرداد اوستا، مسیح کردستان شهید بروجردی، شهید میرشاکی‌ها و سرداران بزرگی است که شاید اگر روحیه گمنامی نبود ما با نام آن‌ها آشنا بودیم.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان افزود: در استان روحیه والایی وجود دارد ما احساس می‌کنیم نسبت به سایر استان‌ها نیاز بیشتری داریم اما این مطالبه را با کمال عزت نفس بیان می‌کنیم، در حوزه فرهنگ و هنر و اقتصادی مطالبه داریم و از شما درخواست داریم بیان کنید اما عزت نفس قوم لر آنچنان است که با دست خالی باز هم در عرصه هر نوع نبردی دیدنی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالت تبیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند