Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپ تنبل که در مسابقات و بازیهای فوتبال سالنی مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به توپ نیمه تنبل سنگین تر می باشد؛ طرحها و آرمهای روی این توپهای چهل تیکه مانند توپهای چهل تیکه ی مورد استفاده در زمین چمن می باشد یعنی بسته به مسابقات، اسپانسر و مکان مسابقات آرم و لگوی حک شده روی توپها متفاوت و متغیر است.

توپها بر اساس مختلف تقسیم بندی می شوند که از مهم ترین مدلهای این تقسیم بندی می توان به توپ مسابقات تضمینی، توپ مسابقات عادی، توپ چمن مصنوعی، توپ فوتبال آمریکایی، توپ سالنی، توپ فوتبال ساحلی، توپ فوتبال خیابانی، توپ پزشکی یا طبی و توپهای مینی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید توپ چهل تیکه جدید برای سالن با زمین چمن مصنوعی متفاوت است و اسامی آنها تنبل و نیمه تنبل می باشد و دلیل این اسم گذاری بامزه سنگین بودن وزن این توپها نسبت به توپ چهل تیکه مورد استفاده در زمین چمن می باشد.

انواع دیگری نیز از توپ چهل تیکه وجود دارد که اشکالی متفاوت دارند به عنوان مثال توپهایی که انتهای آنها زاویه دار است در فوتبال آمریکایی و کانادایی استفاده می شود و توپهای کاملا مدور که در راگبی و فوتبال استرالیایی از آن استفاده می شود.

توپ چهل تیکه سالن

به همین دلیل طوری طراحی می شود که جهش کمتری داشته باشد و بر اثر ضربه خیلی بالا نرود این توپ مانند کفش فوتبالیستها در نحوه عملکرد بازیکنها تاثیر بسزایی دارد.

این توپ همچون توپ والیبال از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از آنها لایه خارجی توپ است که برای ما قابل رویت می باشد این لایه از الیاف مصنوعی و در رنگهای مختلف تهیه می شود این رنگها کاملا ثابت هستند و به مرور زمان کم رنگ نشده و تغییر نمی کنند قسمت بعدی آستر این توپ است که از چهار لایه پلی استر تهیه شده است که لایه میانی توپ را تشکیل می دهند قسمت بعدی تیوپ است.

این قسمت داخلی در این بخش توپ است و هوا را در خود نگه می دارد و از جنس لاستیک مصنوعی است این اجزا به صورت کاملا حرفه ای و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک  در کنار هم قرار می گیرند و در نهایت یک توپ با کیفیت بالا و بسیار مقاوم تولید می شود.

گاهی اوقات ممکن است مسابقات یا تمرینات ورزشی داخل سالن انجام شود که توپ ی که در این مکان ها استفاده می شود توپ چهل تیکه سالن می باشد این توپ ویژگیهای خاص خود را دارد و با توپ فوتبال چمن مصنوعی فرق دارد از آن جایی که از این توپ برای بازی در سطوح سفت و سخت استفاده می شود.

سایز این توپ نسبت به توپ فوتبال چمن کوچکتر است ولی از نظر وزن کمی از آن سنگین تر می باشد و در هنگام برخورد با دیواهای سالن مقاومت خوبی دارد و دچار پارگی نمی شود و برای مدتهای طولانی می توان از آن استفاده کرد و با حفظ کیفیت اولیه باقی می ماند.

توپ چهل تیکه مشهد

با ورود و گردش در بازار می توان انواع برند از مدلهای مختلف توپ چهل تیکه را در بازار پیدا کرد و توپ چهل تیکه مشهد از نمونه های درجه یک از انواع توپ با کیفیت و قیمت مناسب است.

می دانید که توپ چهل تیکه دارای نمونه هایی بسیار مختلف مانند توپ چهل تیکه چرم مصنوعی، توپ چهل تیکه چرمی دست دوز، توپ چهل تیکه پرسی یا انواع توپ چهل تیکه بافتنی و بسیاری از نمونه های دیگر می باشد.

که لزوما ممکن است که هر دسته از این محصولات به صورت‌ جداگانه در کارخانه ای یا تمام نمونه ها در قسمتهای مختلف یک کارخانه تولید شود کارخانجات تولید کننده تلاش می کنند تا انواع توپ پلاستیکی و چهل تیکه حرفه ای را با تاثیر از بازارهای جهانی و به صورت کاملا استاندارد تولید نمایند.

شهر بزرگ مشهد از تولید کنندگانی است که فروش توپ چهل تیکه را با کیفیت بسیار عالی و در انواع مختلف توليد و کالا را با قیمت بسیار مناسب در سراسر کشور توزیع نموده است.

در بازار لوازم ورزشی برند مخصوص به مشهد جایگاهی خاص و ویژه دارد و این نیست مگر تولید با کیفیت و ارزشمند، تنوع در تولیدات و قیمت بسیار مناسب و ارزان که سبب رضایت تمام مصرف کنندگان شده است تهران از دیگر تولید کنندگان انواع توپ چهل تیکه می باشد که می توان انواع توپ چهل تیکه تهران را با برند خاص و در انواع مختلف در بازار پیدا کرد در شهر بزرگ تهران کارخانجات بزرگ و کوچک بر تولید توپ چهل تیکه در انواع رنج کیفی متمرکز شده اند و بین این تولیدات می توان نمونه های بسیار عالی و مرغوب از انواع توپ چهل تیکه را مشاهده نمود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استفاده می شود توپ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6092281 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست