Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا اکبری می‌گوید که جمعی از پزشکان متخصص، روان شناس و روان درمانگر به معاینه و درمان تعدادی از زندانیان ندامتگاه زندانیان اندرزگاه نسوان زندان سپیدار اهواز پرداختند.

او کار برای خدا را خستگی ناپذیر دانست و فعالیت این قرارگاه را در هر کجا که درخواست کمک می‌شود را مایه افتخار خواند.

آقای اکبری در ادامه گفت: اگر بخشنامه صادره از سوی معاون اول رئیس جمهور که در خصوص همراهی و کمک دستگاه‌های حاکمیتی به گروه‌های جهادی فعال جهت بهتر خدمت رسانی اجرا گردد، جریانات فعال جهادی مردمی بهتر می‌توانند در مناطق محروم حضوری فعال‌تر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان‌های خوزستان نیز در این اردوی جهادی گفت: حضور گروه‌های جهادی در عرصه سلامت و درمان که در جهت اجرای سیاست‌های ابلاغی ریاست سازمان زندان‌های کشور انجام می‌پذیرد، علاوه بر تحقق برنامه دسترسی آسان زندانیان به درمان‌های تخصصی و ارتقای سطح سلامت و بهبود آنان، نیاز‌های اعزام زندانی به بیرون از موسسات کیفری را نیز کاهش می‌دهد.

لازم به یادآوری است تعدادی دارو نیز از سوی پزشکان این قرارگاه جهادی مردمی نیز به درمانگاه اندرزگاه نسوان زندان سپیدار اهواز اهدا شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی پزشکی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند