Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز (جمعه چهارم شهریور) در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تیم عربستان رفت و با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

ترکیب اولیه تیم ایران را در این بازی عرشیا به‌نژاد، امیرمحمد گلزاده پوریا خانزاده، پوریا حسین‌پور، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان تشکیل داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران از همان ست اول بازی را قدرتمندانه آغاز کرد و با سرویس‌های خوب گلزاده و همچنین دفاع روی تور توانست هفت بر سه از حریفش پیش بیفتد.

فاصله چهار امتیازی تیم ایران با عربستان تا امتیاز ۱۰ هم ادامه داشت؛ اما ۲ دفاع روی تور بازیکنان عربستان نتیجه بازی را ۱۱ بر ۹ کرد.

در ادامه تیم ایران با درخشش خانزاده و حسین‌پور به فاصله پنج امتیازی با تیم عربستان رسید و نتیجه بازی ۱۷ بر ۱۲ به سود تیم ایران شد.

عربستان یکبار دیگر توانست فاصله امتیازات خود را با تیم ایران کم کند و زمانی که امتیازات ۱۸ بر ۱۶ به سود ایران بود مومنی‌مقدم تقاضای وقت استراحت داد.

بازیکنان ایران اجاره ندادند فاصله امتیازی با تیم عربستان بیشتر شود و در نهایت موفق شدند ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان برسانند.

مومنی مقدم که پیروزی ایران را در ست دوم قطعی می‌دانست از امتیاز ۲۰ به بازیکنان ذخیره اجازه بازی داد.

اولین امتیاز ست سوم را عربستان کسب کرد، اما در ادامه تیم ایران نتیجه را ۵ بر ۲ به سود خودش کرد. برتری ایران در ادامه ست سوم بیشتر هم شد و به ۴ امتیاز رسید. در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را مغلوب خود کردند تا با سه ست پیروزی در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال جوانان ایران والیبال والیبال قهرمانی جوانان آسیا تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد